Ga naar inhoud


Vakantie : Waar naar toe, en hoe ga je.


satmarc

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Ome Merde
dat zou wat zijn, tijdens de finale EK2008 zitten wij in Spanje, ik zie dat voor me, Nederland tegen Spanje in de finale en dan wij winnen smile
merDe

@ Ome Merde
Dat kan niet, maar dat was wal eerder opgemerkt maar als het Nederland-Duitsland wordt maak dan je borst maar nat, want Roquetas de Mar is voor 95% Duits. Dus ik zou geen Nederlandse vlag aan je appartement hangen als ik jouw was smile

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 257
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

wij de fam co. gaan deze vakantie naar Malawi, waar is dit is

in zuid oost Afrika wij verblijven in een huis van vrienden waar we

met een grootte schotel naar B.V.N kunnen kijken'

en daar kunnen wij draadloos internnette, wij blijven daar een

maandt tussen tijd,s zullen wij wildparken ,bergbeklimmen ,Zomba plateau en naar het Malawi meer bezoeken

 

2 x Dream Box 7020 Image AAF dm 7020 SciFi

1 x Vu+duo Image OpenPLi 2.1

Draaibaar met actuator 18 inch 90cm Echostar(1995)

bisat G4B+(5 LNB,s) sirius 4.8/ hotbird13/ astra 19/astra 23.5/ astra 28

Link naar reactie
Delen op andere sites

citaat: ga naar turkij via koln omdat het daar veel en veel goedkoper is maar weet iemand of ik daar in de buurt van vliegveld ergens goedkoop kan parkeren voor 6 weekjes luchthaven zelf is 150euro

 

In de omgeving gratis parkeren op een redelijk veilige plek en met OV naar het vliegveld.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ga komende vrijdag naar Tenerife. Eerst te voet de Pico del Teide bedwingen en daarna lekker relaxen aan het strand.

Nog tips van iemand die eerder naar Tenerife is geweest??

 

mvg,

The Iron Maiden

 

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

 

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vakantie? wat was dat ook alweer smile

Nee wij gaan dit jaar voor de eerste keer vanuit Macedonië naar Albanië via Griekenland.

Krijgen ook nog bezoek van dochter, schoonzoon en kleinkind vanuit Nederland dus dit word dubbel feest.

Griekenland is zo'n 2 uur rijden vanuit Skopje en dan nog zo'n 3 uur door naar Albanië. De plaats in Albanië aan de kust heet Seranda en ligt met uitzicht op Corfu waar je ook met de ferry uitstapjes kan maken.

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan begin juli voor 2 maanden naar Nederland op vakantie, als die voorbij zijn gaan weer voor 10 maanden naar Spanje op vakantie, en tussen die 2 vakanties weken we gewoon smile

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben afgelopen mei twee weken op noord IBIZA gezeten.

Bevalt daar goed niet zo party achtig en toch gezellig.

In aug. gaat het weer twee weken naar mallorca (calas de mallorca)

Hebben altijd een huur auto en trekken er op uit.

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast philisatter

Ben net terug van een fietsvakantie van Basel naar Aken, dwars door de Elzas. 650 km in 7 dagen. Met klimmetjes van 12%.

Super weer, super eten, super drinken en slecht slapen in de diverse hotelletjes (of wat er soms voor door moest gaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik heb er net 2 weken vakantie opzitten in Ouddorp, de mooiste badplaats van nederland (volgens AD test). Ongekende rust, geen disco allende, en prachtige rustige stranden. Ook is er geen enkele parkeer meter te vinden zoals bv bij Renesse. En geloof het of niet, we hebben maar 1 dag regen gehad. We (mijn vrouw en ik)zijn zo bruin als een "tor" geworden Voor de surf en gyte liefhebbers is er vlakbij de Brouwersdam, waar je op zee of op de "Grevelingen" in de luwte van de dam kunt surfen. Ook duiken is in de Grevelingen mogelijk, het water is daar zo helder dat ze vanuit heel nederland daar speciaal heenkomen om te duiken. cool


Hoe vond je de zondagen daar?

















/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
Wij hebben besloten om naar de USA te gaan en daar rond te trekken met een auto....

Van Seattle via Yellowstone naar Rocky Mountains national park, Grand Canyon, Death Valley naar San Fransisco.... 6500 km in 30 dagen :D:D


Wauw zijn wij 8 jaar geleden ook geweest ongeveer dezelfde rit gemaakt ook een maand alleen vertrokken wij vanuit San Francisco via diverse parken (ook Vegas) naar Yellowstone (mooiste wat ik ooit gezien heb en geweest ben) en weer terug via via via naar SanFran +/- 7800km gereden.

Dit jaar gaan we naar Italie Garda hmm wat minder spectaculair maar ook leuk

VU+ DUO (VTi 5.1.0)
DM500HD (Openpli)
Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Neptunus
....onder Bordeaux ....zwarte zaterdag


Dan zul je Parijs moeten passeren.

Ik zou een dag later gaan, dan ben je net zo snel op je bestemming!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...