ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Hoi allen, Ik kreeg van iemand bovenstaand toestel. Hij valt echter na het opstarten bijna meteen uit. Samsung logo komt even in beeld, scherm wordt na een 4 tal seconden minder licht.... en dan na 2 a 3 seconden zwart. Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak kan zijn ? batterij is goed en vol !) ronald
Ome Merde Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 doet ie dit ook met een aangesloten lader ? merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 Ome Merde, Dat zal ik nog even testen. (later vanmiddag) Trouwens, dacht ik zonet, moet dit TOPIC niet verplaatst worden naar de roken de soldeerbout ? Ronald
Ome Merde Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 als ie het met een aangesloten lader ook doet, wel merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 ik heb NU de originele lader eraan.... Hij zegt laden.... maar als ik zie naar de indicator... heb ik er geen illusie meer in. Zal zometeen de accu in de vriezer leggen tot en met morgenvroeg en het daarna weer eens proberen. ronald
ronaldsl Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 Ome Merde, Svp maar verplaatsen. Ik heb de lader er nu al een hele tijd aan. Op de indicator...van het laden geen leven, maar hij blijft nu wel aan. Ik plaats mn eigen SIM en dan vraagt ie om een wachtwoord ivm het netwerk ? geen idee.... Iemand nog ? of anders maar de kliko ! OF ? ronald
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 hij blijft i.i.g aan echter heb je geen laadt-indicator. lijkt mij overduidelijk een dode batterij, de Samsung helpdesk zal dit waarschijnlijk bevestigen. merDe deze ruimte is te huur
ronaldsl Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 sluiten maar............. batterij niet lekker, geen simloch vrij.....etc etc.... voor 49 haal ik een nieuwe. SLUITEN maar svp
Aanbevolen berichten