Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allen,

heb afgelopen week van Topfield-Korea een mail ontvangen over het soms mislukken van opnames met dual recording

heb het even letterlijk vertaald dus het kan hier en daar niet helemaal kloppen in de bij lage staat het orgineel

Beste gebruikers,

Ik heb over de op opname betrekking hebbende kwesties van 5000 reeksenmodellen met de ingenieurs bestudeerd.

En nu denk ik ik u kan duidelijk maken

Symptoom 1:

1. U let op kanaal A.

2.Een geplande opname wordt begonnen=is= die op kanaal B.

3.Een andere geplande opname wordt begonnen=is= die op kanaal C.

4.Kanaal C voorgesteld worden op het scherm alhoewel u nog wilt kanaal A zien.

Symptoom 2 (zeer gelijkend op symptoom 1):

1. U begint speel een geregistreerd programma.

2. Een geplande opname wordt begonnen=is= die op kanaal B.

3. Een andere geplande opname wordt begonnen=is= die op kanaal C.

4.De playback van de opname u let op einden en het kanaal C wordt voorgesteld=wordt= dat op het scherm alhoewel u nog wilt achter het spelen.

Om rechtstreeks te zeggen, maken de bovengenoemde verrichtingen deel van onze voorgenomen ontwerpen en zo normaal uit.

Verklaring 1 (wegens het aantal tuners):

1.Veronderstel dat kanaal A in transponder (d.w.z. frequentie) 1000 is, die seved door Tuner is 1.

2.Kanaal B in transponder 2000 is, die door Tuner wordt gediend 2.

3.Kanaal C zijn, unluckily, in niethertransponder 1000 noch transponder 2000

4.verleent de ontvanger voorrang aan geplande opname, zodat wordt de huidige presentatie onderbroken.

Als het kanaal C in één van beiden van beide transponders is, zult u niet gehinderd worden. Hier niet kunnen wij om het even welke verbetering krijgen tenzij wij een extra tuner hebben.

Verklaring 2 (wegens de beperking van de belangrijkste bewerker):

1.De ontvanger heeft intern, zo te zeggen, drie wegen van de vervoerstroom aan cpu voor presentatie, opname of playback.

2.Nochtans, zijn twee wegen slechts beschikbaar voor opname.

3.Door de manier, wordt een playback toegewezen aan één van opnamewegen zelfs als de andere weg niet bezet is.

4. Zo, wanneer een opnameweg door een tijdopnemeropname wordt bezet en de andere opnameweg door een playback wordt bezet, als nu een andere tijdopnemeropname zou moeten zijn begonnen, verleent de ontvanger voorrang aan de recentere opname en houdt de playback tegen.

Waarschijnlijk vraagt u, "waarom u de playback aan de opnameweg toewijst?

Als u het in de andere weg verandert wanneer die weg vrij is, zouden wij minder gehinderd kunnen zijn.

" Ik zeg, "u bent juist, maar zal dergelijke wijziging u in plaats daarvan om vereisen te kosten sommige nutseigenschappen zoals het uitgeven of kopiëren-op-playback."

Ik hoop deze verklaring van één of andere hulp aan u zal zijn.

Regards,

Marketing Team

TOPFIELD

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Duidelijke informatie, maar als je het niet erg vind, lees ik liever het origineel crazy

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

geen probleem

ik hoop dat het nu het één en ander verduidelukt

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:

Bedankt voor de informatie Sigma! Het is fijn dat er iemand op dit forum met Korea in verbinding staat.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen