dtslife Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 hallo mensen ik heb hier een al wat oudere panasonic tv,en daar was het powerknopje van defect(iets afgebroken)dus we deden de tv aan door de stekker erin te doen steeds. maar nu brand alleen t rode ledje nog maar en de tv doet niks meer,is dan de voeding kapot en is dit een reparatie die nog de moeite waard is???? tv gaf altijd nog een heel mooi beeld,dus weggooien vindt ik zonde. heb wat gezocht met google en zag een lijntrafo staan voor circa 42 euro,maar wil eerst zeker weten of dit het euvel kan wezen,voor ik iets bestel en iemand het erin laat zetten. heeft iemand een idee wat dat vervangen incl die onderdelen gaat kosten?? bvd dtslife
Steve Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 met de a.b. opstarten wil ook niet ?? anders kom maar aan
dtslife Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 hoi steve hoopte al dat u zou reageren. met de afstandbediening start hij ook niet op nee,want die was al defect en we deden de tv altijd aan door de stekker in het stopcontact te doen. het aan/uit knopje is binnenin afgebroken namelijk. heb de kap al van de tv afgehad en zag in de buurt van het aan/uit knopje wel een glaszekering zitten,maar ben helaas niet zo handig om de boel te demonteren,laat staan repareren ben al eens bij u met een philips tv bij u geweest. maar ben uw telefoonnummer en adres kwijt geraakt. misschien kunt u me uw nummer nog eens doorsturen via een prive bericht. ik hoor wel van u. bvd marcel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen