Gast Henri Aalten Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Ik ben bezig geweest om de nieuwste firmware in mijn Draytek Vigor 2700 V Annex A modem te zetten Software Windows Vista Premium Ik heb de handleiding van draytek er bij, Maar ik krijg de volgende foutmelding: Request Time OUT Transfer Abort Wat heb ik tot nu toe gedaan. alle instellingen, zoals in de handleiding van Draytek gedaan, ook allemaal gevonden volgens handleiding De tool, krijgt ook verbinding met de modem. als ik de firmware in de 2e regel heb gezet RST bestand dat op verzenden, en even later de foutmeling als hierboven beschreven. Wat nu te doen.
Gast hummiesat Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Virus scanner aan? Firewall, zoals Zonealarm oid, nog aan? Beide uitschakelen en nog eens proberen.
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 wat is de reden van de firmware upgrade ? deed ie het niet ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Henri Aalten Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Het ging er om om nieuwe firmware in de modem te krijgen. Dat is nu gelukt, door de firewall uit te zetten. Allemaal bedankt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen