Ga naar inhoud


N70, hoe blokkeringscode en simlock verwijderen ?


Aanbevolen berichten

Ik heb van een kennis een Nokia N70 gekregen. Deze heeft alleen een SIMlock die ik er dus af wil hebben. Als ik nu de N70 aanzet zonder SIM kaart dan vraagt hij om een blokkeringscode. Via de handleiding van Nokia zou dit 12345 moetyen zijn. Maar helaas werkt dit niet. De vorige eigenaar zegt van geen blokkeringscode te weten. Bij T-Mobile wisten ze ook geen oplossing alleen dat er mogelijk een instelling was dat er om een blokkeringscode wordt gevraagd zodra er een vreemde SIMkaart in is geweest. Wie weet een goedkope manier om van deze blokkeringscode af te komen en de SIMlock op te heffen. Iedere info is welkom. Het is zonde om dit toestel naar de eeuwige jachtvelden te sturen (Kliko).

Twee keer rechts, is ook terug

VU+ Duo + Triax 80cm schotel + SG-2100 rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een telefoonboer (dus niet de erkende dealers) te vinden die de simlock voor zo'n 10 euro verwijderd. Anders kun je het in iedere geval op de zwarte markt in Beverwijk laten doen, ben je er gelijk een dagje uit :D

 

Kijk anders hier eens

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Er is tegenwoordig op elke hoek van de straat wel een telefoonboer (dus niet de erkende dealers) te vinden die de simlock voor zo'n 10 euro verwijderd. Anders kun je het in iedere geval op de zwarte markt in Beverwijk laten doen, ben je er gelijk een dagje uit :D

Kijk anders hier eens


Ga er gewoon mee naar een Nokia Servicecenter daar lossen ze dat zonder problemen op omdat ik het zelfde heb gehad met mijn N70 al het andere helpt niks en werkt ook niet.Ik spreek uit ervaring.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...