Gast fredjes Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 zit er verschil in beeld kwalitijd tussen de merken recievers en zo ja is er ergens een test van te vinden . mvg fred
Dirk009 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Ja er is een groot verschil, maar er zijn maar weinig mensen die de test gedaan hebben. Merk a met merk b rechtstreeks vergelijken. De meesten upgraden bij hun merk. Eens ze een merk gekozen hebben. DM800 - Tv-vlaanderen
Zilverster Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 @fredjes, Ik denk dat de Philips ontvangers / losse tuners ( geplaatst in apparatuur van andere merken ) vaak een beter beeld geven, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Dirk009 Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Origineel bericht van: Zilverster @fredjes, Ik denk dat de Philips ontvangers / losse tuners ( geplaatst in apparatuur van andere merken ) vaak een beter beeld geven, gr. Zilverster. Zoals ? DM800 - Tv-vlaanderen
Zilverster Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 @Dirk009, Even een voorbeeld dan, het beeld van een Humax 5400 kan niet tippen aan het beeld van een Philips ontvanger, in een Dreambox kan een component van Philips zitten, maar er zijn ook andere merken gebruikt in de zelfde type's ontvanger van Dreambox, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
de Steef Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb de volgende ontvangers vergeleken en dit was de volgorde: Topfield 5000CI Philips 6073 Dreambox 600PVR Dreambox 500 (oude type) succes
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen