Ga naar inhoud

Welke diseq switch kopen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke diseq switch kopen om 8 lnb,s aan te sturen op een dreambox 7025+ en hoe sluit ik die dan aan het is voor een wafe frontier schotel.

Geplaatst:

vertel mijn aub of dit goed kan werken mijn db7020...

Spaun SUR 420 uncommitted DiSEqC 4/1 WSG (2,1)

Spaun SAR 411 DiSEqC 2.0 switch 4/1

Edision DiSEqC switch 4/1 (2,0)

oja maakt het uit of het verschillende merken zijn.??

Geplaatst:

Dit zal werken. De Edison is wel de zwakste broeder van het geheel. Bij onverklaarbare storingen deze als eerste vervangen.

Geplaatst:

Volgens mij was ene Bjorn dit topic gestart, heel onbeschoft dit zomaar over te nemen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Vraag me af wat er aan mijn antwoord onbeschoft is.Wil hier wel graag een verklaring voor!

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jani 1
Vraag me af wat er aan mijn antwoord onbeschoft is.Wil hier wel graag een verklaring voor!

Jani, niet jouw antwoord, maar dat duc748 hier een nieuwe vraag neer legt is niet netjes te noemen.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Geplaatst:

Die Satconn 10/1 DiSEqC Switch moet die soms geprogrameerd worden voor ik hem kan gebruiken.

• Moderator
Geplaatst:

Ik gebruik deze schakelaar i.c.m. mijn wavefrontier.

In uitleverstand emuleert deze schakelaar een diseqc 1.2 rotor.

Dus je programmeert de ontvanger alsof er een draaibare schotel aan hangt.

Via een extra aan te schaffen programmeerhulp kun je de schakelaar ook in een andere diseqc mode laten werken.

Wanneer je even googelt op deze schakelaar kun je de gebruiksaanwijzing terug vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: bjorn.
Die Satconn 10/1 DiSEqC Switch moet die soms geprogrameerd worden voor ik hem kan gebruiken.

Ligt eraan wat je wilt. Standaard staat ie in modus 6, Diseqc 1.2. Voor op een Dreambox adviseer ik modus 2, Diseqc 1.1, zo gebruik ik hem al jaren inmiddels op alle type Dreambox.
Je leverancier kan hem in de gewenste modus proggen, hoef je geen 20 euro aan de progger uit te geven daar dit maar eenmalig is.

Member of the PLi team

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jani 1
Dit zal werken. De Edison is wel de zwakste broeder van het geheel. Bij onverklaarbare storingen deze als eerste vervangen.

Hmmm, ik zou bij onverklaarbare storingen juist als eerste de Spaun vervangen. grin.gif

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

""Hmmm, ik zou bij onverklaarbare storingen juist als eerste de Spaun vervangen""

Was bij nou net anders om toen ik de MTI twin installeerde. Maar het is wel zo dat Spauns niet met alle ontvangers, zeker de goedkopere Koreanen, werken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen