Ga naar inhoud

Welke diseq switch kopen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die Satconn 10/1 DiSEqC Switch lijkt me inderdaad wel erg prettig/praktisch

a) weervaste behuizing

B) programmeerbaar

c) minder kabels en f-connectors t.o.v. de spaun / edison oplossing (eerder weergegeven)

ik ben met spaun wel erg tevreden als die binnen hangt, maar buiten roest het hele ding na twee jaar.

cheers

A Forest

The Cure

Geplaatst:

Ik gebruik een Satconn 10/1 en heb alle LNB's op uncommited staan met DiSEqC 1.1 en dit bij de orginele instellingen van de switch en dit werkt perfect

Volgens staat hij standaard in mode 7 zeker weten doe ik dat niet.

dan reageert de switch op DiSEqC 1.1 en 1.2

Geplaatst:
Origineel bericht van: Jani 1
""Hmmm, ik zou bij onverklaarbare storingen juist als eerste de Spaun vervangen""

Was bij nou net anders om toen ik de MTI twin installeerde. Maar het is wel zo dat Spauns niet met alle ontvangers, zeker de goedkopere Koreanen, werken.

Grappig, op mijn Opticum 4000TSCR (cheapass) werkt de Spaun probleemloos. Ik heb juist problemen icm. met mijn Technotrend S-1500, en dat is nou net weer wèl een gerenommeerd merk. Daarop kan ik alleen zonder problemen tussen de eerste en tweede ingang schakelen, via een omweg naar de derde en de vierde bereik ik nooit.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Was bij nou net anders om toen ik de MTI twin installeerde. Maar het is wel zo dat Spauns niet met alle ontvangers, zeker de goedkopere Koreanen, werken.

Grappig, op mijn Opticum 4000TSCR (cheapass) werkt de Spaun probleemloos. Ik heb juist problemen icm. met mijn Technotrend S-1500, en dat is nou net weer wèl een gerenommeerd merk. Daarop kan ik alleen zonder problemen tussen de eerste en tweede ingang schakelen, via een omweg naar de derde en de vierde bereik ik nooit.

Zo zie je maar weer: de regel prijs-kwaliteit gaat niet altijd op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen