jakkoi Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 bij mij werkt de kathrein perfect na die update....ook de nederlandse kanalen op 23.5e werken perfect..met cs en mgcamd...alleen als ik via webinterface een keyupdate doe dan werkt cs niet meer.wel als ik via de box keyupdate doe..
oudeis Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Een mogelijke reden waarom cs van de NL kanalen niet zou werken is de ignore.list van mgcamd. In sommige van die key-update files zit een oude ignore.list waarin ook seca provider 006A (Canal Digitaal) staat. Als je die weghaalt uit de ignore.list werkt cs weer zonder problemen. - Ruud
Sat-hack Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Wat het nu geweest is, kan ik niet verklaren, na opnieuw de ontvanger te hebben voorzien van de image, draait ie nu ook perfect op de 23,5E. Heb hiervoor vast iets fout gedaan. We zijn echt weer terug op de hobbytour! Bedankt voor het meedenken allemaal! Johnny Oost-West, Thuis...is het ook niet alles....
Gast IMBean Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Origineel bericht van: Apple740 Werkt de opname mogelijkheid al goed? Is bijv. BBC-HD perfect op te nemen? Ja, bij mij werkt dat prima!
MacGuinness Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Gisteren /GeschiedenisTV via EPG opgenomen. Geen problemen! Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
view Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Hallo, even nog wat nieuws, aankomend weekend komt de AAF 1.3 uit.
Gast Cristallx Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Idd. deze is aangekondigd voor zondagavond > There are again many new details, the AAF image appear more beautiful and have more functions. So let's surprised you what's new in the digital HD AAF Forum on Sunday. We worden verwent .... door die jongens
Apple740 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 In de review van Audiovision (11-'07) las ik bij de minpunten dat de Kathrein last zou hebben van "black-crush" via HDMI (= gebrek aan detail/schaduwdetail in de donkerste beeldpartijen). Komt dit punt iemand bekend voor in vergelijk met andere boxen?
Gast Satellite Europe Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Nou, ik ben 'n zeer kritische kijker, maar dit is mij nog nooit opgevallen! En op mijn Plasma zijn de zwartwaardes perfekt, dus daar zou 't direkt zichtbaar moeten zijn.
Adriano Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Lijkt me meer een probleem van het scherm waar ze naar gekeken hebben. Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Gast ArneK Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Ook hier op een Philips LCD, meer dan uitstekend beeld...
Apple740 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: Adriano Lijkt me meer een probleem van het scherm waar ze naar gekeken hebben. "Minus: dunkle Bildbereiche per HDMI etwas ausgefressen."http://www.testberichte.de/preisvergleich/level4_audiovision_93337.html In de review worden 3 apparaten vergeleken. Je zou zeggen dat als één receiver er last van heeft, dat de anderen het ook zouden moeten hebben als het aan de tv zou liggen. Of ze zouden 3 verschillende tv's gebruikt moeten hebben (wat mij sterk lijkt). Verder is Audiovision een blad die verstand heeft van het goed calibreren van een tv-toestel, welke ze regelmatig professioneel reviewen, ze kijken dus wat kritischer naar de beeldkwaliteit dan laten we zeggen de consumentenbond oid. Origineel bericht van: Satellite Europe Nou, ik ben 'n zeer kritische kijker, maar dit is mij nog nooit opgevallen! En op mijn Plasma zijn de zwartwaardes perfekt, dus daar zou 't direkt zichtbaar moeten zijn. Bij het zgn. "black-crush" worden zwartwaardes niet minder zwart o.i.d., maar verlies je detail in die donkere partijen. Je zal waarschijnlijk zeer specifiek op het probleem moeten letten om het te kunnen zien, en goed in je hoofd moeten hebben hoe het er op een andere receiver i.c.m. dezelfde tv uitziet.
MacGuinness Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Zelfs de SD zenders zien er beter uit met de Kathrein. Ik ben best tevreden met het apparaat. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Gast Black_64 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Wat heeft "black-crush" met dit topic te maken? Het is hoog tijd voor een subforum voor de UFS910. In mijn ogen hebben ze hier de boot al gemist ( moeten nu de info op andere boards lezen).
nvl Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Origineel bericht van: Black_64 Het is hoog tijd voor een subforum voor de UFS910. In mijn ogen hebben ze hier de boot al gemist ( moeten nu de info op andere boards lezen). Misschien heeft de nieuwe forum software betere mogelijkheden voor een subforum? DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli. Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb. Selfsat + Rotor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen