mteam Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Door de box ergens tegenaan te stoten ben ik er in geslaagd de antenne aansluiting af te breken.(zie foto ) Ik neem aan dat het niet voldoende is om die er zomaar terug aan te solderen ? Graag uw hulp. Groetjes Danny
DRG Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 als je het tunerblikje netjes open kan krijgen dan is solderen inderdaad de beste optie, alleen de buitenkant vastsolderen is niet genoeg. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
mteam Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 Daar vreesde ik al voor. De box ligt hier nu open, nu eens kijken of ik dat blikje op een gezonde manier open krijg. Groetjes Danny
Gast -H3- Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Als laatste mogelijkheid is om de hele tuner module te vervangen.
Unetwork Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Origineel bericht van: -H3- Als laatste mogelijkheid is om de hele tuner module te vervangen. dat is echt niet nodig hoor, het is heel eenvoudig om alles weer vast te solderen. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Hoeba Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 De antennekabel zelf heeft die plug er bij mij al eens uit weten te krijgen. De betreffende dbox2-c was net een uurtje in huis en toen viel het beeld weg met aan het eind van de antennenkabel de bewuste plug. Zit dus niet altijd goed gesoldeerd. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
spaghetto Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Ik heb het ook mee gemaakt en mits je het goed doet moet solderen genoeg zijn. Gr.Spaghetto Nokia Dbox1+Amon 5.2 cam + Gregorian Delta Star 90 cm en een nokia Dbox2 erbij.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen