Jorgen Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Aangezien ik nu 2 weken gebruik mag maken van de 2-weken-feestaanbieding van CDS keek ik op de website van TCM voor de complete programmering. Nu zou ik graag het volgende willen weten: Bij de lijst van films en series voor deze maand staat dat alle uitzendingen genoteerd staan in "ET time". Dit zou Eastern (Standard) Time betekenen en is GMT-5. Wij gebruiken GMT+1. Alles afhankelijk van zomer- en wintertijd natuurlijk. Hoe mag ik nu deze programmalijst lezen? Alle tijden 6 uur later? D.w.z. 12.00 uur ET is 18.00 uur hier? Wellicht nog belangrijker is welke programmering van TCM wij hier gebruiken. Gewoon de Amerikaanse? En moet ik voor timerinstellingen op Hallmark hetzelfde verschil gebruiken? Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
EL PIÑO Geplaatst: 13 januari 2008 Geplaatst: 13 januari 2008 Nee we hebben hier niet de Amerikaanse versie, ook niet zo gek als je inderdaad alleen al denkt aan het tijdsverschil maar ook de rechten voor films die overal anders liggen. Volgens Lyngsat hebben we 'TCM Nederland', wat mijns inziens alleen een knock-off is van TCM Europe, website hier. Voor Hallmark delen we het kanaal met Scandinavië, er is echter wel een aparte site voor Nederland (die dan weer in het Engels is), die vind je hier. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Jorgen Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Geplaatst: 13 januari 2008 Hartstikke bedankt EL PIÑO voor de links naar de juiste sites. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen