Gast Geplaatst: 29 mei 2002 Geplaatst: 29 mei 2002 Ik heb enkele dagen geleden met intresse de info "kan mijn strong nie patchen" van Severt Service gelezen. En ik heb ook alle gegevens strikt gevolgd zo als ze hier werden weer gegeven. Ik ben zelfs bij weethet.nl geweest. Alles blijkt te kloppen ik krijg exact wat daar beschreven staat. TOT ik op start dan krijg ik een error melding. En wel: ram_a01f0000 ERROR: Command key (Oxbafecede,a1200000) Hoe geraak ik nu verder met het patchen van mijn strong? Kan iemand mij helpen
Gast Geplaatst: 29 mei 2002 Geplaatst: 29 mei 2002 Welke versie hebt ge gebruikt ?? Welke strong is het? Een 8000 of een 8100? Waarschijnlijk hebt ge een 8100 en hebt ge een versie voor de 8000 gebruikt voor het patchen ! ga anders eens naar http://www.sat4all.com/cgi-bin/nl_ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=38&t=000638&p= Heb dit probleem ook gehad en nu werkt het perfect !
Gast Geplaatst: 30 mei 2002 Geplaatst: 30 mei 2002 Hallo, Wie had dat nu gedacht dat ik met zo'n nieuwe versie van een Strong zat. Ik heb zoals je me zei de settings van Strong 8100 geladen en ja hoor deze blijken goed te zijn. Mijn welgemeende dank aan jullie allemaal, voor mij zijn jullie meer prokes dan hobbyisten. Blijf zo verder doen dan helpen jullie in de toekomst nog meer van die d.... oenen zoals ik.
Aanbevolen berichten