jepe Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Voor elevatie en skew (?) was een tabel. Helaas gaat zoekfunctie niet verder terug dan 2 jaar op nieuwe board. Kan het dus niet meer vinden. Enfin, ik wil mijn wavefrontier, die is omgewaaid, herinstalleren. Ik wil 28 oost tot 15 west pakken en ik woon in Leiden. Weet iemand welke waarden ik dan op de schotel graden tabel moet hebben? Ik meen dat Holles dit heel goed kon berekenen.
WPW Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Als je in de FAQ kijkt staat'ie ertussen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
WPW Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Oja? ikzie niks maar kijk hier maar eens De beginners FAQ, de gebruikers van s4a lezen voor. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast m.boretti Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Duwgati heeft een heel hoofdstuk op zijn site gezet over de afstelling van de Wafefrontier. Er is ook een Vlaming (be) die Lex heet en in de Sat zit, die zelfs een rekenprogramma op de site heeft. De naam van de site wordt gecensureerd, vandaar deze uitleg.
Gast aart44 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Hoe bedoel je gecensureerd. Inderdaad de be link is gecencureerd maar de de link niet.
jepe Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 IK heb het toch maar geprobeerd met Holles sheet. Leiden ingevuld (lengtegraad 52,15, breedte graad: 4,49. Van 28 oost tot 15 west: kom ik uit op Elevatie 30,3 Skew: 91,3. Zou dit kunnen kloppen? (link voor Holles programma: http://www.duwgati.com/wavefrontier/Wavefrontier.xls)
holles Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Ik wist niet dat ik ook op Duwgati sta. Duwgati: Bedankt voor je lovende woorden. Het is wel een oudere versie maar het principe is hetzelfde. Zal binnenkort weer eens de nieuwe satellieten toevoegen en een nieuwe versie maken om op Sat4All te zetten (en tevens naar Duwgati te mailen). Vu+ Solo2 met OpenPli via WaveFrontier T90 met bereik 5E t/m 53E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen