dalton Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 hallo allemaal Mijn buurman heeft een hondje dat met spoed weg moet het is een teckel van een paar maanden oud en hij is superlief voor kinderen je mag hem gratis meenemen als je geintereseerd bent het hondje moet weg omdat zijn vrouw vind dat hij naar haar zit te gluren als zij zich aan het uitkleden is en dat geeft haar een akelig gevoel , zij denkt dat het hondje niet helemaal goed is dus als je geintereseerd bent of iemand kent die hem graag wil hebben laat het mij dan even weten alvast bedankt namens de buurman hier een foto van het hondje Groetjes Jan
Ome Merde Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 hehehe ... hij's leuk ... merDe deze ruimte is te huur
Fiene56 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Die 2 van mij zouden zich ook begluurd voelen. Moet deze aan de lijn als je hem uitlaat? of gaat ie meteen achter de vrouwtjes aan. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Alventali Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Nee we hebbebn net een nestje langhaar Teckels liggen Ik had er anders wel belang bij gehad. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
ronaldsl Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 ha ha ha.......gewoon eng man..........
Con Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Een teckel met een bijzonder karakter maar wel gezond van geest . . . . toch? Hij kijkt in ieder geval niet naar mannetjes of was het een vouwtje? In geval van een lesbische teckel óók gezond van geest. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
looney2 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Origineel bericht van: dalton hallo allemaal dus als je geintereseerd bent of iemand kent die hem graag wil hebben laat het mij dan even weten alvast bedankt namens de buurman ©MASARE wil `m wel hebben Who Let The Dog Out, woof, woof woof HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Fiene56 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Zal die foto maar niet aan mij vrouw laten zien, dan is ze meteen weer verkocht. Dit zijn de onze Die kleine rechts is dus Fiene waar ik mijn naam aan te danken heb, en die grote in het midden is onze henk. Daar past die gluipert dus echt niet tussen. @Aventali, geweldig mooi die puppies. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
dalton Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb ook moeten lachen Groetjes Jan
Gast D-box Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Geweldig! ik heb die foto (met tekst) al naar 4 kenissen verzonden, ze vonden heel erg leuk) Groetjes, Tom.
Gerard - (GTB) Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Heel Gaaf, ik heb hem even op mijn hyves gezet..lol Groetjes, Gerard (GTB)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen