Homer Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Beste mede satters, Ik ben al een tijdje met de sathobby bezig maar nu een vraagje! Welke cam is prijs kwaliteit aan te bevelen! T-rex super 4.6 Diablo Dragon modulle Gigacam En zijn al deze gemakkelijk te programmeren! Alvast dank Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Tonskidutch Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 als je het mij vraagt (en dat doe je want het is een open vraagstelling) dan is een softcam de allerbeste koop enwel in een linux/"enigma" receiver > dreambox > Dgstation > Kathrein want die softcam is GRATIS en presteert gemiddeld beter cheers The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Gast privatos Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Ik gebruik de Gigacam nu 3 maanden en ben zeer tevreden. Snel en tot nu toe AU. (doet geen pijn) Ollie
Homer Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 Ja heb ik ook al vernomen dat een sofcam beter is maar in mijn ontvangers kan ik dat niet laden. Over de giga cam heb ik ook al wel iets gelezen maar komt nog niet echt als topper uit de kast. Dus indien nog info laat even jullie opmerkingen geven. Homer 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
_Satman_ Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb 2 types in gebruik. Een T-Rex Twin (2 jaar) en een T-Rex Supermodule (4 maanden). Momenteel is de funtionaliteit van beide hetzelde. Met deze cam is educatief kijken mogelijk en ik heb vandaag nog geen echte beperkingen tegengekomen. Het programeren via een loadercard gaat zeer vlot en de manuele input van de codes via een 'debug' menu gaat ook zeer vlot. Voor bepaalde kanalen (o.a. TPS & Premiere) werkt er zelfs een auto-update wat betekent dat als je de cam ong. 1 minuut laat staan op de gewenste zender deze automatisch opengaat... If you don't know where you are going, you'll probably end up somewhere else... Dreambox 600 PVR, Topfield TF7710 HD PVR, Visiosat bisat met 13.0;19.2;23.5;28.2 en Visiosat 120 cm + VBOX + H2H Jaeger
Gast drekaseca1 Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Hallo . Ik heb de diablo ,dragon en de gigacam. Ik vind de diablo de beste module ,zowel het laden als keys inbrengen werkt deze het beste,daar zijn ook twee versies in de light die kan je laden met de cas 3 hier kan je een smartcard in doen en de wireles hier heb je wel een aparte lader bij nodig. Groetjes drekaseca
Vlearmoes Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Hier na het lezen op het forum een oficiele CD CI- module gekocht ism met CD kaart geen problemen meer op hummi 2000 zapt nu prima De aston werkte niet feiloos met zappen enz Heb zelfs het idee dat beeldkwaliteit ook beter is geworden Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus
Gast Pacman Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Origineel bericht van: Vlearmoes Heb zelfs het idee dat beeldkwaliteit ook beter is geworden Dat moet tussen je oren zitten. Een Cam doet niets met je videosignaal.
Homer Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 Van de t-rex 4.6 heb ik ook al wat vernomen, wel vervelend dat je je een loader kaart nodig heb! Kan deze geladen worden met een mastera4 of niet? Diablo, veel over gehoord, maar welke te nemen is moeilijk light of wifi type. Zou gemakelijk zijn daar ik meerdere ontvangers heb, maar komt dan duur uit. Homer Ps blijf maar komen met goeie info dit help mij om een keuze te maken. 80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen