Ga naar inhoud


[neotion 501] Activatieproblemen na upgrade


Zonique

Aanbevolen berichten

Omdat ik ook naar de Astra 3 wilde kijken heb ik een Duo-LNB geinstalleerd. Omdat mijn Neotionbox 501 de Astra 3 nog niet kende, leek het me goed om ook een upgrade uit te voeren.

 

Ik heb de laatste firmware upgrades van de my-neotionbox.tv site gehaald en een "complete upgrade" uitgevoerd (zowel de Cardridge als de STI). De upgrade is goed verlopen en het apparaat doet het weer prima voor de FTA kanalen (van zowel Astra 1 als Astra 3).

 

De CanalDigitaal kanalen krijg ik echter niet meer te zien (hij geeft aan 'scrabled'). Ik heb al eens de smartcard-heractivatie procedure uitgevoerd en het apparaat uren naar die gescrambelde SBS 6 laten kijken, maar ook dat bood geen soelaas.

 

Was het upgraden misschien toch niet zo'n verstandige zet? En is er misschien toch iets, waarmee ik CanalDigitaal weer te zien kan krijgen? Weet iemand een service centre waar ik het apparaat weer gefixt kan krijgen?

 

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat upgraden is misschien niet zo'n goeie zaak geweest!! cool

Er bestond software voor de Neotion 501 daar werkte de NL kanalen op de toenmalige importeur die die software had is Algevex zoals je ziet kan die weinig meer voor je doen.

 

Het blijkt dat de aktiviteiten overgenomen zijn door een ander bedrijf zoals je kunt zien op de site.

Dus ik zou eens een kijkje nemen op die site en daar staat een kontakt pagina misschien kunnen die je nog aan de oude software helpen.

Het is het proberen waard anders kun je weinig meer met die box. tired

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...