dalton Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 weet iemand of dit een seca kaart is gezien de inschrijfformulieren van 2004 zijn het is de links boven kaart van C+ dus zwart met een grijs blokje in het midden op de afbeelding vind ik hem witter en met gekleurd log van canal+ erin http://www.canaldigitaal.nl/default.asp?id=302#bottom Groetjes Jan
Timm1983 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 @ Dalton Als u een blauw/grijze kaart bedoeld dan is dit een IRdeto2 kaart. Op de site die u opgaf zijn de 3 eerste kaarten Seca2 kaarten en de onderste 2 zijn IRdeto2 kaarten Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
dalton Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 Origineel bericht van: Timm1983 @ Dalton Als u een blauw/grijze kaart bedoeld dan is dit een IRdeto2 kaart. Op de site die u opgaf zijn de 3 eerste kaarten Seca2 kaarten en de onderste 2 zijn IRdeto2 kaarten Timm1983 heel erg bedankt hij staat links boven ik heb ook beeld nu hij zit in de dreambox 7000s alleen lees ik dat ik beeld heb tot 11-2-2008 groetjes Jan Groetjes Jan
Timm1983 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 @ Dalton Je hebt dus een Seca2 kaart in je Dreambox. Dat je beeld hebt tot 11/2/2008 kan misschien zijn dat je de maandelijkse update niet goed hebt ontvangen, laat daarvoor de Dreambox even op NL1 staan tot je ziet dat je ontvangstrechten hebt tot 29/2/2008. Succes Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
dalton Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Geplaatst: 14 januari 2008 @Timm Ga ik doen bedankt voor de info van de dreambox staat ook dat de kaart seca is zoals jij vertelde bedankt Groetjes Jan
leo1949 Geplaatst: 14 januari 2008 Geplaatst: 14 januari 2008 Ter aanvulling het is een van de eerste Seca2 kaarten ik heb zelf ook deze kaart. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
dalton Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: leo1949 Ter aanvulling het is een van de eerste Seca2 kaarten ik heb zelf ook deze kaart. Leo dit klopt wel ,,de fornulieren die er bij zaten waren van 2004, dus daar schrok ik even van de kaart was nog nooit gebruikt geweest zij de verkoper. ik heb beeld daar gaat het om groetjes Jan Groetjes Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen