Ga naar inhoud


[Strong 8000] strong8000 soft v9 premiere valt weg


Gast

Aanbevolen berichten

Hi

 

de v9 soft erin geplaats en de kanalen van premiere vallen soms uit heeft nog iemand dat probleem valt er wat aan te verhelpen ????

 

vr Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo

 

Ik heb er nu de versie 9b in gezet en het probleem is nog niet opgelost !!!!!!

 

heb nu op scherm

 

versie 20

fabrikant h2deetoo

type 0

patch v9b

 

loader boot_libdat_ecp 1.6.a {da3ned_ven_20_3}

 

Zit hier iets niet goed dan !!!!

 

Kaart laatse files van hutsefruts erop

kaart fun rose

 

Wat gaat er mis !!!!!!

 

Bedankt 73

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Paul,

 

Ik heb het zelfde probleem. Ik heb een nokia ontvanger 9302S. Voor de rest gebruik ik dezelfde software zoals jij nu ook hebt (V9B) Het lijkt erop dat alle irdeto kanalen niet soepel lopen. Ik denk dat het afwachten is totdat er een V9C beschikbaar komt.

 

Groetjes Jeake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Paul

 

Zijn het echt de premiere(1,2,3 enz.) kanalen zelf of zijn het de premiere direct kanalen.

Als het de premiere direct kanalen zijn dan is er na mijn weten niets aan te doen maar dat gebeurd 1 keer in de 15-20 min. en dan komen ze na een paar seconden ook weer als het goed is.

 

Groeten ROMA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Bedant voor de reackties maar het zij alle kanalen zou het mogelijk zijn on de de versie te updaten naar v22!!!!

het toestel hier is een 8000H

daar zit het mischien in de versie !!!

 

Bedankt 73 Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ROMA,

 

Ben je er zeker van dat je een strong die niet af-fabriek met v22 "gezegend" is naar die versie kan upgraden?

Volgens mijn info draait v22 enkel op de nieuwere boxen daar dit compleet andere hardware is met alle gevolgen vandien (patches moeten altijd in 2-voud gemaakt worden en zijn meestal niet 100% gelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Paul clinckemalie

 

Het zou heel goed mogelijk kunnen zijn wat jij zegt.

Het enige wat ik weet is dat eerder versie 22 alleen via de sateliet kwam en dat de fabriekant er nu standaard v22 in zet.

En je v15 kan upgraden naar V20 maar je dan niet meer terug kan naar V15

 

Groeten ROMA

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fabrikant maakt enkel nog strong 8000's met nieuwe hardware en dus met v22. Deze wordt 8100 genoemd maar dit wordt niet met zoveel woorden op de box gezet zodat je uiterlijk geen verschil ziet en er blijvend verwarring blijft bestaan.

 

@faisal

er is een verschil tussen de firmware versie (v22, v20, v15) en de patch versie (v3.2, v7, v9, v9b om een paar populaire te noemen).

Van de v9 patch bvb bestaat er een versie te gebruiken op een strong met v22 firmware (8100) en bestaat er een versie voor de anderen (8000).

Hopelijk is dit iets duidelijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste paul

 

Het is vast wel mogelijk maar of het slim is weet ik niet.

Want realiseer je wel als je eenmaal versie 22 er in heb zitten dat je niet meer terug kan naar versie 20

 

ROMA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roma

 

Ok bedankt maar jij denkt dat het niet veel uithaald om dit te doen ok dan maar verder zoeken naar een oplossing vind wel wat denk ik

 

Paul 73

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi

 

Na 2 dagen nog altijd geen resultaat premiere blijft koppig doen als de zender niet wil komen dan doe ik gewoon de ontvanger uit wacht wat en daar is hij.

Waar ligt de fout op de kaart of in de soft in de ontvanger de k kanalen hebben dezelfde fout alleen c+ nl blijft gaan zit toch ook in seca als de k kanalen

 

nu had ik geprobeerd de philips kaart te maken van hutsefruts maar kan deze niet programeren op de fun rose kaart 64k geheugen kan dit !!!!!

 

v.r Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

om het verhaal nog onduidelijk te maken :-)

er is een software versie v22 speciaal voor de oude strong v20 geschreven. Deze is bij diverse betatesters in bezit, ik merk hier geen verschil tav de v22 en de v20 alleen dat de v22 wel eens vaker een reset geeft.

groetjes Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...