Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb maar een nieuw topic geopend over deze software.

Na even met de handen in het haar te zitten omdat ik geen kanalen kon scannen heb ik mediaportal nu draaien.

Maar er zijn nog wel wat problemen waar misschien iemand hier mij mee kan helpen.

Als ik TV kies en dan in fullscreen mode wil kijken loopt hij nog steeds vast.

Ik kan alleen fullscreen kijken als ik hem (mediaportal) groot maakt voor dat ik TV kies.

Als ik hem dan in fullscreen zet, blijf er toch een balk boven aan staan.

is dit te verhelpen?

Geplaatst:

Ik ben zelf ook lekker bezig met deze software en heb sinds gisteren verbinding met NewCS op mijn Dreambox en een softcam geinstalleerd. Ik heb zelf gemerkt dat de Technisat Server4PC eerst in de weg zat, als ik deze afsluit gaat het al een stuk beter. Misschien dat dit bij jouw ook werkt?

Heb zelf nu alleen nog het probleem dat de cardserver client alleen de irdeto ipv de seca caid pakt, kan de de volgorde ergens aanpassen? Bij kanaaleigenschappen zag ik het niet staan.

Maurice

VU+ Duo, 2x Ferguson Ariva 102 mini, Skystar 2 in de PC en FloppyDTV-S2 / KNC1 S2 Plus in de HTPC.

Geplaatst:

Ik kan op je vraag geen antwoord geven omdat ik een kaart heb met CI

Ik heb nu een ander probleem.

Door de harde wind van gisteravond en vanacht is mn schotel verdraaid, dus eerst maar weer eens de sat opzoeken frown vooor ik weer verder kan.

Geplaatst:

Met ACamd als NewCS client werkt alles wel goed, ook weer opgelost.......

VU+ Duo, 2x Ferguson Ariva 102 mini, Skystar 2 in de PC en FloppyDTV-S2 / KNC1 S2 Plus in de HTPC.

Geplaatst:

Hallo

hoe krijg ik een soft cam b.v v-plugin werkend in mediaportaal

bvd\dish

Sorry hoor, een computer is ook maar een mens. Je krijgt er niet uit wat er niet in zit.

En soms krijg je er ook niet uit wat er in zit.

Geplaatst:

Zou het kunnen dat die PM een oplossing biedt voor Mediaportal met softcam ? Kan je mij dan ook PM'en ?

Bij het scannen van 19.2 E transponders crashed Mediapotal at random (TT-Budget 3200-S2). Voor de crash duurt het langer dan normaal om de betreffende transponder te scannen en net ervoor geen signaal meer.

Help somebody ?

Geplaatst:
Origineel bericht van: johnny2020
om de crash bij het scan te voorkomen moeten juliie deze installeren: http://forum.team-mediaportal.com/patch_multi_dvb_tuner_issue_and_channel-t6344.html

Ik gebruik mediaportal al 1 jaar met een firedtv en een TT-3200s2 en alles werkt zeer goed.

Is dezelfde fix. Had zelfs niet in de gaten dat ze deze officieel op MP hadden geplaatst.

ET9000: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E

DM800SE: CCCam 2.3.0 - 13E, 19.2E, 23E, 28E

RaspberryPi OSCAM 120 r0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen