Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke versie van Ubuntu staat erop? 7.10 Gutsy gibbon?

Anders moet je naar beheer, synaptic, op zoeken, als je begint te typen skype, zal deze normaal al direct verschijnen, aanklikken markeren voor installatie en dan toepassen. thats it, werkt grandioos.

Wel verbonden zijn met internet en de bij de bron van je updates, cd als bron uitvinken.

Geplaatst:

Ik heb het twee weken geleden geinstalleerd. Ik werk met Ubuntu 7.10. Eenmaal het progje voor Ubuntu/Debian van de Skypesite gedownload, er op klikken en installeren kiezen. Super eenvoudig!

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: fdm
Ik heb het twee weken geleden geinstalleerd. Ik werk met Ubuntu 7.10. Eenmaal het progje voor Ubuntu/Debian van de Skypesite gedownload, er op klikken en installeren kiezen. Super eenvoudig!

hoi
ik heb 7.10
ik heb de debian package gedownload
maar als ik er op klik krijg ik
error: dependency is not satisfiable libqt4-core

Geplaatst:
Origineel bericht van: draadloos
Welke versie van Ubuntu staat erop? 7.10 Gutsy gibbon?
Anders moet je naar beheer, synaptic, op zoeken, als je begint te typen skype, zal deze normaal al direct verschijnen, aanklikken markeren voor installatie en dan toepassen. thats it, werkt grandioos.
Wel verbonden zijn met internet en de bij de bron van je updates, cd als bron uitvinken.

ik krijg

Depends: libqt4-core (>=4.2.1) but it is not installable
Depends: libqt4-gui (>=4.2.1) but it is not installable

skype-static:
Depends: librte1 but it is not installable
Depends: libstdc++5 but it is not installable
Geplaatst:

't is in het engels maar je begrijpt het hopelijk wel:

i had this problem and i resolved it... go to System - administration - Synaptic - Settings - repositories - (check all from "downloadable from the internet") - put this "deb http://download.skype.com/linux/repos/debian/ stable non-free" in third party software with add.

now reload the packages - search for skype in synaptic packedge manager (it should be their) and install it.

it should work !!! tell me if you made it.

Geplaatst:
Origineel bericht van: polle58
't is in het engels maar je begrijpt het hopelijk wel:

i had this problem and i resolved it... go to System - administration - Synaptic - Settings - repositories - (check all from "downloadable from the internet") - put this "deb http://download.skype.com/linux/repos/debian/ stable non-free" in third party software with add.
now reload the packages - search for skype in synaptic packedge manager (it should be their) and install it.
it should work !!! tell me if you made it.

ja na dit geprobeerd te hebben lijkt het skype nu te installeren
nou gaan we de rest van de programmas proberen
ps is 32bit
allemaal bedankt
Geplaatst:

Open een Terminalvenster, wordt ROOT en tik dit in: no-ip -S

Dan krijg je zijn configuratie te zien.

Ook interessant: man no-ip, dan krijg je een korte samenvatting van de mogelijke commando's voor no-ip.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen