Ga naar inhoud


[Strong] zenders SBS6 en Yorin niet te ontvangen


Gast

Aanbevolen berichten

hallo medegebruikers,

 

weet iemand de oplossing als men met een Strong8000 van 2000 met originele C+ kaart, de zenders SBS6,Yorin, Net5 en dergelijke niet te ontvangen zijn.(overings zijn deze zenders ook via andere kaarten te vinden) Als ik de kanalen laat zoeken worden deze zenders niet gevonden en staan dus niet in de kanalenlijst. Weet iemand hier een oplossing voor????

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk hier maar eens een ouder topic,

 

http://www.sat4all.com/nl_ubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=38;t=000052

 

Ik heb het zelfde gehad toen ik nog een strong had, ik heb toen de schotel minimaal uit de richting gedraait, zodat de ontvangst sterkte minder werd nog net groen was dacht ik sterkte 2.5 a 3 toen de kanalen laten zoeken en het was voor elkaar. nadien de schotel wel weer goed uitrichten i.v.m regen-reserve.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dit al eerder gehad bij twee verschillende ontvangers.

heb in beide nieuwe software gedaan gewoon originel software 2.0 en het was direct oke.

hoop dat je hier wat aan hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is in der daat een probleem van de firmware(software) in de ontvanger, helaas heb je de versie en de patchrun er niet bij vermeld, maar een (satslope) in de volks-mond genaamd is het appie wat hier bedoeld wordt, maar met een standaard opstelling (schotel, lnb en srt 8000) zou dit geen problemen moeten geven.. Overstuuring van het signaal is hier (denk ik) niet aan de orde..

 

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif"> Beter 1 strong in huis dan 10 bij een ander </font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...