BodoWitcha Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Toen ik een zoek opdracht had gegeven en niet tevreden was met het resultaat gebruikte de "Ga Terug" functie om de zoekopdracht aan te passen. Ik kreeg toen het volgende bericht. Hoe kan deze fout boodschap, dat "Je moet ingelogd zijn..." worden gegeven terwijl ik ingelogd ben? Is er een speciale forum rubriek over de werking van het forum?
Ron Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Ik neem aan dat je met "Ga terug" na de zoekopdracht, de fucntie met de pijltoets naar links, of BACKSPACE bedoeld in internet explorer zelf? Ik heb het zojuist zelf een paar x geprobeerd, maar ik zie geen melding en blijf netjes ingelogd. Iemand meer hier last van? Ron
BodoWitcha Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]... "Ga terug" na de zoekopdracht, de fucntie met de pijltoets naar links, of BACKSPACE bedoeld in internet explorer zelf?... Ja bedoelde ik. Ik gebruik Mozilla Firefox, maar dat zou geen verschil moeten uitmaken. De zoek opdracht die ik heb gebruikt was "VLC Plugin" in het Forum "Dreambox" met zoek alleen in het onderwerp voor 1 jaar (Geavanceerd)
WPW Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Heb je in je eigen profiel met de cookies knop eens gekeken wat je allemaal aan cookies hebt staan? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
BodoWitcha Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Geplaatst: 15 januari 2008 Voor de zekerheid heb ik de cookies gewist voor ons forum Hierna (natuurlijk) opnieuw aangemeld (ingelogd). De procedure herhaalt. De fout kon niet worden gereproduceerd. Dus waarschijnlijk iets te maken met de cookies in de tijd van het oude forum. Deze melding kan als gesloten worden beschouwd. Conclusie. Bij kleine problemen met gebruik Forum, wis voor de zekerheid de cookies van ons forum. Dank voor de (snelle) reacties.
Moderator ceesv Geplaatst: 15 januari 2008 Moderator Geplaatst: 15 januari 2008 Ik had deze week ook zoiets, en toen bleek dat internet explorer een 2e tabblad had geopend toen ik op een link had geklikt naar een ander bericht. Volgens de header was ik ingelogd, maar toch werd er steeds gezegd dat ik niet was ingelogd. na het sluiten van het 2e tabblad werkte alles weer. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen