Hemant Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Hoi, ik heb een van de eerste dreambox 7020S varianten waar de netwerk bug inzit waardoor ik een hele trage snelheid heb op het netwerk. VLC en andere typen file trafres zijn heel heel erg traag. lampje op swicht blijft constant knipperen. Nu heb ik heir gelzen dat dit te verhelpen is door een en ander op het bord te vervangen mijn vraag is wie heeft heir ervaring mee en kan me daarbij helpen liefts omgeving den haag. ============================================= 2 x 800HD DVB-C Newnigma2 v3.2.2 CCCam 2.2.1 Debian with Mastera, SMARGO+ CCcam 2.1.4 =============================================
JohnO Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 in zoetermeer zit toch een satshop/ wellicht dat daar proff hulp te vinden is Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
metropar Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 is simpel zelf te doen 2 condensatortje s 3,3 uf plaatsen denk dat het zelfs nog hier in de database staat hoe en wat gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen