sat_swat Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 beeldscherm van mn Laptop is kapot ,is hier nog iets aan te doen want ik denk dat reparatie duurder is dan mn laptop zelf. Tips zijn welkom. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
DeBeek Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 En nu mogen we allemaal gaan raden wat voor laptop je hebt !! Graag iets meer Informatie.
Snurker Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 Origineel bericht van: sat_swat beeldscherm van mn Laptop is kapot ,is hier nog iets aan te doen En doet hij het wel op een externe monitor ?? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
sat_viewer Geplaatst: 15 januari 2008 Geplaatst: 15 januari 2008 sat_swat, wat bedoel je met kapot ? gebarsten of gewoon donker ? werkt het nog met een externe monitor, dan zal waarschijnlijk de lcd inverter defect zijn. Deze vindt je tegenwoordig aan een redelijke prijs. sorry snurker had je reply niet gezien sat_viewer
sat_swat Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 er zitten allemaal vlekken op het scherm,in donker is mn zusje op gaan staan.je hebt aleen links boven nog beeld,net genoeg beeld ruimte voor msn.Type weet ik zo niet een een of andere mobiele centrino of zo iets van hp,maar is wel een vrij nieuwe.Laptop is van mn zusje. Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
focus103 Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 En de verzekering (WA) is dat geen optie? peter
sat_swat Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Geplaatst: 16 januari 2008 nee helaas niet verzekering is geen optie Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
chrisch Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Origineel bericht van: sat_swat nee helaas niet verzekering is geen optie Alleen als je niet verzekerd bent is verzekering geen optie. Dus je bent niet verzekerd? Of durf je het niet te vragen? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Snurker Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Origineel bericht van: sat_swat er zitten allemaal vlekken op het scherm,in donker is mn zusje op gaan staan.je hebt aleen links boven nog beeld,net genoeg beeld ruimte voor msn Tja dan hoef je ook niet om een reparatieadvies te vragen .. Het is duidelijk dat het LCD scherm zelf gebroken is en dat is echt niet te herstellen. Snurker (Media Research)- ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
ronaldsl Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 pas wel op, als je TOCH de verzekering inschakeld, wat je gaat vertellen. IK heb het een keer gehad met de bril van nichtje, ben ik op gaan staan. Volgende ochtend ik mn verzekeringsman bellen. Hij vroeg, waar lag die bril ? ik: op de grond. Hij zei meteen, jammer maar helaas, de grond is GEEN plek voor een bril....... (en dus ook niet voor een lapdoos) Ronald
JohnO Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 ik heb je een PM gesturd Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Skysurfer Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 Het is de moeite waard om eens op de bekende handelsites te kijken. Ik had ook een laptop van Fujitsu-Siemens met een defect scherm. Bleek iemand precies zo'n scherm voor een prikkie aan te bieden. Montage was fluitje van een cent en klaar! Skysurfer
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 13 februari 2008 Geplaatst: 13 februari 2008 pas wel op, als je TOCH de verzekering inschakeld, wat je gaat vertellen. Ik wil hier uitdrukkelijk waarschuwen dat we elkaar niet op dit board, tips en truuks geven hoe men het beste de verzekering op kan lichten. Verder geef ik hier de raad eens op de bekende veilingsites te kijken naar een ander display. Heb ik een tijd geleden ook gedaan en het is me prima gelukt. Het is wel raadzaam te weten te komen om welk laptop het precies gaat. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn. Heb je al eens aan de onderkant gegeken?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen