Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Sinds een jaar ben ik lid bij TvVlaanderen en heb ik het pluspakket. Ik ontvang de zenders via hun "standaard" ontvanger van Philips. Toen ik vanmorgen de decorder aanzette, ging deze automatisch naar het menu om nieuwe kanalen snel te installeren. Ik dacht dan ook dat TvVl een update gedaan had en ik drukte op OK om de nieuwe zenders te laten. Na het laden van de nieuwe zenderlijst merkte ik plots op dat Man-X en Hustlertv niet meer in de zaplijst staan. Privatespice staat op 69 en de volgende zender is nr 76 RTBF Sat maar de zenders tussen deze 2 in, zijn verdwenen. Ik heb al naar de klantendienst gebeld en daar zeggen ze dat mijn abonnement in orde is en dat ik normaal beide zenders zou moeten kunnen ontvangen. Ik heb al verscheidene malen de zenderlijst opnieuw laten inladen maar het resultaat blijft. Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen of wat ik verkeerd gedaan heb?

Update: intussen heb ik nogmaals naar TvVl gebeld. Ook al staat men pluspakket actief begrijpen ze er niet hoe ik bv MGM, NatGeo Wild etc niet kan ontvangen en begrijpen ze niet waarom de decorder deze zenders niet wil accepteren. Heb ik dan iets verkeerds gedaan??

Gast satfreak07
Geplaatst:

ook hier bij aanzetten ontvanger Philips direct snel kanalen zoeken .'K heb hem niet laten scannen .

Is wel de eerste keer dat het voorkomt anders nog nooit problemen gehad.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen