Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier een asus met een 2ghz processor. Nu is het geval dat als ik het aanzet niet meer uit kan zetten met de aan/uit knop, de cpu fan blijft voluit draaien en ik krijg zowel op de interne als de agp videokaart geen beeld meer.

Hij piept ook niet meer.. Ben van niks begonnen om het een en ander uit te sluiten (geheugen, kaarten, hd, dvd drives etc.) Heb de processor in een andere pc geprobeert en die doet het ook nog...is de moederbord einde verhaal?

Geplaatst:

zou kunnen.

wellicht maakt ie kortsluiting.

bouw het mainboard eens uit en probeer het dan nog eens. de cmos-batterij verwijderen, ff wachten en er weer op plaatsen wil ook wel eens helpen.

controlleer het board eens op bolstaande elco's

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

zit een koptelefoon aansluiting op je mobo hang daar maar eens een headsetje aan dan hoor je vanzelf waarom ie dood is

ik heb ook zo een bordje gehad

Groet,

John

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

Geplaatst:

Ik heb de bovenstaande allemaal geprobeerd en gecontroleerd, maar helaas geen reactie. Krijg geen geluid uit de koptelefoon, elco's lekken niet of staan niet bol. Alles uitgebouwd en alleen processor eringezet...ook geen reactie. Fans draaien continu, harde schijf start wel op, dvd speler werkt...maar geen beeld...of geluid....

Iemand nog een idee

Geplaatst:

Terug naar reseller als er nog garantie op zit zit standaard 3 jaar garantie op een Asus moederbord.

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Geplaatst:

goed idee, xidex

enkel, is het eerste van die mobo's al uit 2002

dus of je nog binnen 3 jaar garantie bent is bedenkelijk.

als die niks meer piept zou ik niet heel veel tijd en moeite meer gaan investeren.

je bent er overigens bij minder coulante resellers ook nog eens heel wat tijd aan kwijt om een en ander geregeld te krijgen.

cheers

The Crying Cowboys

Aaron Rux

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen