kbenjila Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Hallo, Ik heb hier een asus met een 2ghz processor. Nu is het geval dat als ik het aanzet niet meer uit kan zetten met de aan/uit knop, de cpu fan blijft voluit draaien en ik krijg zowel op de interne als de agp videokaart geen beeld meer. Hij piept ook niet meer.. Ben van niks begonnen om het een en ander uit te sluiten (geheugen, kaarten, hd, dvd drives etc.) Heb de processor in een andere pc geprobeert en die doet het ook nog...is de moederbord einde verhaal?
Ome Merde Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 zou kunnen. wellicht maakt ie kortsluiting. bouw het mainboard eens uit en probeer het dan nog eens. de cmos-batterij verwijderen, ff wachten en er weer op plaatsen wil ook wel eens helpen. controlleer het board eens op bolstaande elco's merDe deze ruimte is te huur
JohnO Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 zit een koptelefoon aansluiting op je mobo hang daar maar eens een headsetje aan dan hoor je vanzelf waarom ie dood is ik heb ook zo een bordje gehad Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
kbenjila Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Geplaatst: 18 januari 2008 Ik heb de bovenstaande allemaal geprobeerd en gecontroleerd, maar helaas geen reactie. Krijg geen geluid uit de koptelefoon, elco's lekken niet of staan niet bol. Alles uitgebouwd en alleen processor eringezet...ook geen reactie. Fans draaien continu, harde schijf start wel op, dvd speler werkt...maar geen beeld...of geluid.... Iemand nog een idee
xidex Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Terug naar reseller als er nog garantie op zit zit standaard 3 jaar garantie op een Asus moederbord. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 goed idee, xidex enkel, is het eerste van die mobo's al uit 2002 dus of je nog binnen 3 jaar garantie bent is bedenkelijk. als die niks meer piept zou ik niet heel veel tijd en moeite meer gaan investeren. je bent er overigens bij minder coulante resellers ook nog eens heel wat tijd aan kwijt om een en ander geregeld te krijgen. cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
kbenjila Geplaatst: 18 januari 2008 Auteur Geplaatst: 18 januari 2008 Ik zal er ook niet veel tijd meer insteken...zal op zoek gaan naar een andere mb met dezelfde socket...bedankt voor het meedenken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen