Neptunus Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Sinds wij de regionalen kunnen ontvangen kijk ik als Gelderlander toch met veel plezier naar het sportprogramma van Noord-Holland, vooral het spel tussen presentator Mathijs Groenewoud en voetbaldeskundige Ton Ojers is zeer vermakelijk. Helaas komt nu plots aan de samenwerking een einde, getuige DIT BERICHT Het bericht is tevens de bronvermelding, dit is geen voetbaldiscussie maar een discussie over het discussiëren over voetbal, snappie? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
rommelaar Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Ja keek er ook regelmatig naar.Is jammer.Maar ja het mannetje was heel snel kwaad dus moest er wel eens van komen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
kaelem Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Schandalig,de manier zoals ze hem behandelen. Kijk er altijd even naar,hij heeft gelijk dat ie zo opstapt. Karakter heeft hij in ieder geval genoeg. Als Tv-nh slim is praten ze dit snel uit,zonder ojers hoef ik het ook niet meer te zien,dit zijn de spreekwoordelijke "krenten" in de pap. Heeft altijd een eigen mening,leuk of niet maar hij zegt het tenminste. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Satraver Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Dat is jammer keek er graag naar xtreme str 1.0 tetra , tri-sat Archsat/Astra1-Hotbird-Sirius-Astra2
Gast edske Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Nou moet ik erbij zeggen dat hij zichzelf ook wel heel erg leuk, interessant en deskundig vond. Het begon te lijken op een tweede Dries Roelvink. 'Het maakt niet uit hoe ik op tv kom, áls ik er maar op kom'.
Poetsdoekje Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 KlikkerdeKlik En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Basta Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 En dit alles ter meerdere eer en glorie van heer Ton. Was gauw aangebrand en inderdaad op eens is ie te belangrijk voor zichzelf
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen