Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Ik heb het volgende probleem. Als ik mijn funcard wil programmeren met ***geen-reclame*** op de VP-20 krijg ik de volgende foutmelding: AVR-Device Error..of Sync error (tevens chipcat geprobeerd) Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?????
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 De programmer wordt dan niet gezien door de software. - verkeerde compoort - compoort defect - progger defect - windows probleem Of je kaart is defect. TheWizard!
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Het gaat om een nieuwe programmer en funcard.. COM 1 ook gebruikt voor updaten V9b Strong
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 12 V volle spanning is aanwezig.. Moet als je de VP-20 aanzet het groene en het rode lampje branden. Geeft nog steeds de melding "sync error"
Gast Geplaatst: 6 juni 2002 Geplaatst: 6 juni 2002 Best Com2 poort gebruiken om te proggen. Funkaart heeft volle 12volt voeding nodig dus kijk of die genoeg stroom heeft (bij mij was dit het probleem).
Aanbevolen berichten