Ga naar inhoud

Half miljoen tv kijkers voor KPN

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

KPN heeft 500.000 digitale televisiekijkers voor zijn twee televisiediensten. In het eerste kwartaal van 2007 stond de teller op 296.000 tv-klanten en in het derde kwartaal waren dit er 414.000. Dat heeft het bedrijf dinsdag zelf bekend gemaakt.

Bron en hele artikel.

Nog een jaartje en ze gaan CDS voorbij daar zit volgens mij niet veel groei meer in!! cool

Gast probeervanalles
Geplaatst:

nu zijn de prijzen voor digitenne nog relatief laag ,dat verandert gauw genoeg,heb al gehoort van kennissen dat ze na een paar maanden al direct een verhogen van 1 euro op abbo kregen.

Ik blijf lekker via de schotel kijken

Geplaatst:
Origineel bericht van: probeervanalles
nu zijn de prijzen voor digitenne nog relatief laag ,dat verandert gauw genoeg,heb al gehoort van kennissen dat ze na een paar maanden al direct een verhogen van 1 euro op abbo kregen.
Ik blijf lekker via de schotel kijken

Gebeurt daar dan niet het zelfde?..kijk even naar de abbo prijzen van C-digitaal....pfff

digipaps

digipaps

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Geplaatst:
Origineel bericht van: probeervanalles
heb al gehoort van kennissen dat ze na een paar maanden al direct een verhogen van 1 euro op abbo kregen.

Waarschijnlijk verkeerd gehoord er is geen prijsverhoging geweest kost € 6.95 p/m kun je 3 smartkaarten op je hetzelfde abo hebben.

Kijk hier ook via de sateliet maar vermoedelijk zit daar niet veel groei meer in. cry
Geplaatst:
Origineel bericht van: aart44
KPN heeft 500.000 digitale televisiekijkers voor zijn twee televisiediensten. In het eerste kwartaal van 2007 stond de teller op 296.000 tv-klanten en in het derde kwartaal waren dit er 414.000. Dat heeft het bedrijf dinsdag zelf bekend gemaakt.

Bron en hele artikel.

Nog een jaartje en ze gaan CDS voorbij daar zit volgens mij niet veel groei meer in!! cool

kpn, ja heel leuk, ik kan hier geen digitenne ontvangen volgens de postcode check, hier heb ik toch al snel een ontvangst met een duits ontvangertje en een oude tv spriet antenne (dan 75%) mailtje gestuurd ik kon het gewoon een maand proberen net als in het gebied moest ik op die link klikken, moet ik daar mijn postcode intypen: 'helaas digitenne is nog niet....'

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

ik heb een satellet abbonement en digitenne abb. Waar hoor ik nu bij?

Ook ik zou volgens KPN buiten het gebied vallen maar met mijn oude hark geen enkel probleem en incl. ruim 10 duitsers alleen online bestellen gaat niet buiten het postcode gebied, als je bij de winkel koopt geeft het geen probleem en die 89 euro krijg je altijd terug zo gouw je een abb. afneemt.

En eerlijk is eerlijk het beeldkwaliteit is niet zo goed als van de schotel maar de digitenne valt me wat betreft beeld reuze mee.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Geplaatst:
Origineel bericht van: moimoi
Origineel bericht van: aart44

Bron en hele artikel.

kpn, ja heel leuk, ik kan hier geen digitenne ontvangen volgens de postcode check, hier heb ik toch al snel een ontvangst met een duits ontvangertje en een oude tv spriet antenne (dan 75%) mailtje gestuurd ik kon het gewoon een maand proberen net als in het gebied moest ik op die link klikken, moet ik daar mijn postcode intypen: 'helaas digitenne is nog niet....'

MVG. Gerard

heb hetzelfde gehad hier , volgens de check niet beschikbaar
toen heb ik ze gebeld , ze hebben alles opgestuurd en nu heb ik al een maand of 2 storingsvrij digitenne cool

Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen