Timm1983 Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Hallo allemaal Eurosport2 is nu FTA te bekijken op Astra 19.2° Oost Digitaal: 12382 H 27500 3/4 FTA Screenshot in de bijlage Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
leeuwsat Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 Is op de UPC direct transponder. Voordat Zone Club, Zone Reality en Extreme sports toegevoegd werden aan het Canaldigitaal pakket waren die zenders ook af en toe fta ivm testen om de Mediaguard 2 codering toe te voegen volgens mij. Het zou toch niet zo dat dit ook met Eurosport 2 gaat gebeuren? Philips DSR8121PVR, Visiosat Bisat G3C (Astra 1-2-3), CDS Familie HD pakket
Eduard07 Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 En zoals gewoonlijk weer van dezelfde belabberde kwaliteit als menig Oosteuropees signaal, zoals Boomerang, Zone Club, BBC Prime en ga zo maar door. Wat had Boomerang Canal+ een scherpgestoken beeld toen die onlangs even FTA was. Niet te vergelijken met dit! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
tajvdz Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 ik zal zo eens gaan kijken of ik hem kan vinden..maar fta is mooi maar zal al een vooruitgang zijn als Eurosport 2 in een paket van canaldigitaal komt.
vlaamse Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 En zoals gewoonlijk weer van dezelfde belabberde kwaliteit ,Dus hoeft er voor mij niet in in canal+ paket.Weg met die troep.
Ou-Tannu Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 t kon toch erger? :') screenshot van EUS2 UPC transponder maar ik zit nu ff te zappen. tussen alle beschikbare eurosport kanaaltjes, t beeld is overal niet echt bter? Dan bedoel ik bij: UPC Direct en TPS. Bij Sky Italia,Arena, Kabel Deutschland en Canalsatelite is het beeld wel iets beter though.. heb alleen niet gekeken naar de beschikbare audiosporen. gelood dat je t beste naar Eurosport 2 kan kijken op de 28.2E.. bij Sky UK sports maar goed CDS en Sky een deal is slechts een erg natte droom Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Elwin Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Inmiddels is Eurosport 2 weer gaan coderen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen