Ga naar inhoud

file doorpiepen tussen pc's over internet ??

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

wie helpt mij aan een program waar je simpel files kan door zenden tussen twee pc's die aangesloten zijn via internet.

ik denk aan een program waar je gewoon de file selecteer en dan de ip adres opgeeft van de pc waar het naar toe moet , kan dat ??

nu doe ik het wel een via msn ofzo maar gaat niet snel

kortom is er iets simpels ??? zonder al te moeilijke instellingen

Geplaatst:

total commander volstaat

anders desbetreffende map op delen zetten en via netwerk locaties

zoek anders eens op teamviewer is voor alles in buro blad delen filesharing noem maar op

Geplaatst:

Dirsync of NetworkActivWebServerV3.5.

Teamviewer is idd. waanzinnig maar zonder licensie langzaam.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

teamviewer leuk , maar inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam als ik license heb is dan de snelheid hoger ??? en welke snelheid kan je dan hebben ??

Geplaatst:

Msn is traag omdat het via de msn server loopt en je kan maar 1 bestand per keer doen. ICQ is veel sneller (direct kontakt) en je haalt daar de maximale snelheid van je abbo.

Een FTP servertje (b.v. met www file share pro) opzetten of Webservertje (b.v. Simple webserver is ook een optie.

Wil je het via Icq doen dan adviseer ik Miranda die ondersteund ook meerdere protocollen (b.v. icq, msn , yahoo, gadu gadu, irc, jabber etc.) en is makkelijk uitbreidbaar met plugins. Een handige plugin kan de file share zijn zodat je niet handmatig bestanden hoeft over te sturen maar je shared een speciale directory op je hd.

Maar een remote admin proggie kan ook of van een schijf/dir een netwerk dir maken, optie te over.

Regards

'Life Is A Joke'

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen