Ga naar inhoud

welke relook werkt het best met gbox (heb nu 3 types dreamboxen)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik ben voor de hobby een beetje bezig maar mijn vraag is

werkt gbox (intern kaartsharing) op de relook net zo goed als op de dreambox heb nu 1 dreambox 7000s (deze wil ik dan vervangen als ik hem kan ruilen tegen 2 simpelere boxen)

2x dreambox 500 en 2 x dreambox 5620 5 dus dit moeten er 6 worden alle boxen kunnen van de hd van mijn pc opnemen en kijken

lukt een ruil niet wil ik denk ik een relook kopen is goedkoper

groet joop

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Geplaatst:

Dag Joop,

Ik heb sinds afgelopen zomer een Relook 400S in de kamer staan, en ben er zeer tevreden over. Ik draai dan wel geen Gbox, maar Cccam, maar dat draait best stabiel. Op m'n slaapkamer had ik tot voor kort een Mutant 200 S staan. Draaide ook gewoon erg stabiel.

Ik heb hem weg gedaan om ook eens wat ervaring met een Dreambox op te kunnen doen, en heb een 500+ gekocht. Je hebt meer mogelijkheden en plugins op een Dreambox, maar als TV kijken belangrijker is kan ik zeker een ontvanger van DGStation aanraden :D Ik heb zelfs het idee dat het beeld op de mutant beter was dan op de DM500+ blush

Geplaatst:

mooi dat ik dit nu weet ik kijk wel wat er op mijn pad komt een 2dehands dgstation of een ruil

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Geplaatst:

Alle DGstation draaien gewoon goed, ook met DGS software en de hardware is zeker beter dan de DMM toestellen.

Geplaatst:
Origineel bericht van: p0ske
Dag Joop,

Ik heb sinds afgelopen zomer een Relook 400S in de kamer staan, en ben er zeer tevreden over. Ik draai dan wel geen Gbox, maar Cccam, maar dat draait best stabiel. Op m'n slaapkamer had ik tot voor kort een Mutant 200 S staan. Draaide ook gewoon erg stabiel.
Ik heb hem weg gedaan om ook eens wat ervaring met een Dreambox op te kunnen doen, en heb een 500+ gekocht. Je hebt meer mogelijkheden en plugins op een Dreambox, maar als TV kijken belangrijker is kan ik zeker een ontvanger van DGStation aanraden :D Ik heb zelfs het idee dat het beeld op de mutant beter was dan op de DM500+ blush

het beeld is ook beter wink

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen