Gast django55 Geplaatst: 16 januari 2008 Geplaatst: 16 januari 2008 goedenavond, heb het volgende probleem met altdvb sat4all krijg altijd een graph fout melding zoals AVO:graph error(1002) graph not loaded: C:/alt dvb.sat 4all edicion/graphs/dvb_<v.Cyberlink 7A.cyberlink 7 VMR 9 by sat4all GRF. not loaded ik ga dan met rechter muis knop op het scherm om de graph instelling te veranderen doe save/restart maar het probleem blijft. wat kan ik doen om ieds te zien? bedankt bij voorbaat django55
Gast Auggie Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb hier ook altijd moeite mee! Je moet wel de codecs geïnstalleerd hebben. Volgens mij moet je de .ax-bestanden in de filter-map zetten. Zo heb ik ac3-geluid werkend gekregen: ac3filter.ax in de filtermap. Klopt het dat AltDVB al twee jaar niet ge-update is? **** En waarom staat er overal sat4all in je tekst?
marcel1970 Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Ik heb deze wel draainde op sd zenders geen graph's gebruiken maar gw via de settings van het programma instellen... deze link staat het een en ander uigelegd... (ik geloof niet commercieel) "My next wife will be normal"
Gast django55 Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 bedankt jongens voor de vlugge reactie waarom staat in de tekst altijd sat4all , ik heb deze versie van altdvb zo gedowload met deze tekst overal erbij,weet ook niet waarom deze tekst erbij is ik veronderstel dat iemand bij jullie er meer over weet? groetjes django55
Albert_H Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Zo te zien is er iemand anders aan de haal gegaan met altDVB. Op de site van altxro de maker van altDVB is de laatste versie 2.1. altxro heeft op het DVBNetwork forum een versie 2.2 vrijgegeven maar deze niet op zijn eigen site gezet. 29-12-2007 heeft hij op het DVBNetwork forum zijn gebruikers een gelukkig nieuwjaar gewenst en beloofd dat hij in januari 2008 met de versie 2.3 gaat beginnen. Die versie sat4all 3.2 is dus ogenschijnlijk niet van altxro en ik kom hem voornamelijk op arabische sites tegen. Waarschijnlijk net zo'n geval als ooit met S2EMU waar ook nieuwere versie van verschenen waar MarS1 niets mee te doen had. Probeer de originele altxpro versie eerst eens. Misschien kan een arabisch of spaans lezende collega uitkomst brengen wat betreft die Sat4all 3.2 versie. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
marcel1970 Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Origineel bericht van: django55 bedankt jongens voor de vlugge reactie waarom staat in de tekst altijd sat4all , ik heb deze versie van altdvb zo gedowload met deze tekst overal erbij,weet ook niet waarom deze tekst erbij is ik veronderstel dat iemand bij jullie er meer over weet? groetjes django55 ergens hier in dit sub forum heb ik gelezen dat sat4all bij deze plugin niets met dit forum te maken heeft maar ontwikkelt zou zijn door ik dacht een italian.. "My next wife will be normal"
Gast django55 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 hola, ik zal eens de spaanse forums aflopen om meer info van wie is wie te krijgen mijn spaans is zowat 100% . django55
Gast Auggie Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Ik weet al wat het is: de oude AltDVB 2.2 met wat plugins en codecs meegeleverd. Ik raakte in de war door de naam "AltDVB Sat4all", wat dus niets met dit forum te maken heeft. AltDVB Sat4all Edition 3.4 - AltDVB 2.2 source files - Gbox Plugin Beta 11 - s2emu 1.2.6.1 & vPlug 1.5.2 - Tp & Channel liste updated 23/02/2007 - Cyberlink. Intervideo. nvidia...codec - Core AVC H-264 included for HD-TV Dit is dus eigenlijk een illegale versie, want de codecs mogen niet meegeleverd worden! **** Blijft het probleem van de topicstarter: hoe krijg je die codecs aan de praat. Mij lukt dat ook niet echt - ook niet bij ProgDVB. Je denkt dat als je die codecs onder Windows installeert, dat de viewers ze ook wel vinden, maar nee: je moet ze vanuit de mappen koppelen aan de codecs - of zo. Graphs geven alleen maar cryptische foutmeldingen.
caleno Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Er bestaat ook een Alt dvb star edition. Eeen zeer uitgebreide editie met ingebouwde emulators etc. en codecs of dit toegestaan is weet ik niet maar het werkt prima met mijn skystar 1 kaart met twinhan software. Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen