jernst Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Is er een makkelijke manier om je mail & adresboek van Office 2007 over te brengen naar Ubuntu KDE? Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
EL PIÑO Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Het belangrijkste om te weten is welk programma je voor je mail op Linux gaat gebruiken. Standaard bij KDE is KMail, dat overigens ook niets meer is dan een mailclient (Evolution is een betere vervanger voor Outlook). Bij beiden is het wat omslachtig omdat die standaard geen Outlook-mail kan importeren, met een omweg kan dat echter wel: Installeer Thunderbird op je Windows PC, importeer daar de Outlook-berichten in, en zet de mailfiles over van je Windows PC (mappen zijn te vinden in $\Application Data\Thunderbird\Profiles geloof ik) naar je Linux bak en je kan ze importeren naar KMail of Evolution. Er is geloof ik ook nog een tooltje voor: http://kontact.kde.org/kmail/tools.php. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
jernst Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 Oke, goeie tip! Ik heb inderdaad op beiden als backup Thunderbird staan. Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ga het proberen, thankx! Xtrend ET 5000 - Dreambox 600 - Moteck SG 2100A - 1.00 dish - smart/invacom LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen