Gast Jani 1 Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 De Inverto Siverline quad zit er pas een week in, dus ben weer lekker door de berichten gerust gesteld. Het ding doet het nu nog uitstekend. De enige die ik lang heb zijn ALPS en Invacom. Beide oer degelijk.
satwan Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: Jani 1 SMART Ik had 2 smart quads. 1 ging er na een week kapot. De vervangende blokte iedere keer na een halfuur gebruik. De spatwater bescherming is ronduit slecht. De aansluitingen worden kletsnat. De ontvangst is onder het gemiddelde (vergeleken met ALPS, Inverto en Invacom als je rekening houdt met de f/d-waarde). Misschien ligt het aan de gehele installatie waarin de combinaties niet ok zijn, maar voor mij geen smarts meer. Lijkt me dat je dan beroep op garantie moet doen, die is daar voor! Afdichten doe je volgens mij zelf, ik heb ongeacht het merk nog nooit last van natte aansluitingen gehad! Grtz. satwan
satwan Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Origineel bericht van: Eduard07 Twee redelijk prijzige Smarts monoblocks lieten het achter elkaar afweten binnen 3 jaar. Lijkt me ook een geval om garantie te claimen, als je zelf daar niets aan kon doen! Grtz. satwan
Eduard07 Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Geprobeerd, maar men beriep zich op de termijn van 2 jaar. Daarna heb je niet altijd zin om er dik werk van te maken. Dat weten de fabrikanten, importeurs en winkeliers ook wel. Is het niet zo dat na een half jaar de kassabon nog amper leesbaar is (als je nog weet waar die ligt}? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast brombeer Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Hallo Sjaak(k), Het gaat niet aleen over de aanschaf maar ook over de beste ,laat ik nou toevallig een probleem aankaarten met mijn lnb,s die dus duidelijk (voormij)niet zo goed zijn . Vraag van mij dus in deze discussie is dus of er meer mensen zijn met dezelfde ervaring als ik heb . Als specs van lnb mag kan ik ook wel een hardware matig probleem aangeven toch??? Lijkt mij dus wel degelijk in dit topic passen Moi Brombeer.
Gast Jani 1 Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Aanspraak op garantie heb je ook na de aangegeven termijn. Maar als je via het internet koopt moet je altijd eerst kosten maken (verzenden) die je dus niet terug krijgt. Afdichten valt daar natuurlijk niet onder. Deze opmerking had betrekking op het wat domme design van de spatwaterbescherming die er voor zorgt dat er meer water in de behuizing zit dan er buiten. Een vochtprobleem heb ik tot nu toe nooit gehad.
Marco275 Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Hier een leuke test, totaal onleesbaar, maar de plaatjes en vooral de smiley 's zeggen genoeg. HIER
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen