tipje Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Heb vorige week via windows update geprobeerd automatisch een update binnen te halen. maar hij blijft steeds een foutmelding geven, kan ik deze update verwijderen of op een andere manier binnenhalen. het is een windows toolbar wat hij aangeeft als update
Gast ozzo Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Als je het gele icoontje krijgt dat er updates zijn, kun je hem uitvinken en dan aangeven dat ie die update niet meer moet uitvoeren in het vervolg. Dan ben je er vanaf..
Tonskidutch Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 tipje, kun je ook de foutmelding effe tekstueel weergeven? @Ozzo, van harte gefeliciteerd man, have a nice day cheers Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
tipje Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 zie bijlage, ook blijft steeds onderin mijn taakbalk de icoon van (er zijn nieuwe updates beschikbaar ) staan
Ome Merde Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 als ik de code in google in typ kom je uit bij de knowledge base van MS. dit zou dan een Office 2003 issue moeten zijn. kan het kloppen dat je Office 2003 op je systeem hebt staan ? lees dit maar eens merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 hmmm, bij Tweakers melden ze dat het onbelangrijke update is welke gerust uit kan worden gezet. Niet een nette oplossing, misschien dat het nog wordt verholpen (misschien met sp1?) ... merDe deze ruimte is te huur
tipje Geplaatst: 22 januari 2008 Auteur Geplaatst: 22 januari 2008 Is het ook mogelijk om alleen deze update uit te schakelen?? In vista
Gast ozzo Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 Als ie als automatische update wordt gedownload (in XP zie je dan een geel schildje) dan kun je daar met de rechtermuistoets op klikken en hebt dan de keuze om te installeren of een advanced setting te bekijken waarbij je de update UIT kan vinken, na het sluiten van het update verhaal krijg je dan nog de optie om "deze update niet meer laten zien" aan te vinken en je krijgt em niet meer voor je neus. Ik neem even aan dat dat in Vista gewoon hetzelfde werkt.
tipje Geplaatst: 23 januari 2008 Auteur Geplaatst: 23 januari 2008 het is dit pictogram, en als ik er met de rechter muis knop op klik veranderd er niets. Ik gebruik windows vista is toch weer anders. het gaat om dit pictogram
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen