Xamuh Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Voor de fans : om middernacht op BBC 4 (Astra 2D - 28 E) meer dan twee uur lang Led Zeppelin met "The song remains the same". En nog eens lekker FTA ook. Have fun !
Gast D-box Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Hoi Xamuh! Bedankt voor je posting! Ik las m net voor 00:00 uur, heb mn schotel er heen gedraaid en mn dvdtje is aan het branden! Groetjes, Tom.
Xamuh Geplaatst: 17 januari 2008 Auteur Geplaatst: 17 januari 2008 Graagedaan! Je moet er de listings van BBC4 (Four eigenlijk) voor de komende dagen eens op naslaan : morgen Tommy, dinsdag ELO en woensdag never-seen-before footage van The Police... Er zit nog meer fraais tussen.
Gast D-box Geplaatst: 17 januari 2008 Geplaatst: 17 januari 2008 Hoi Xamuh! Thx 4 reply en info! Ik ga het zeker bestuderen! Thx, Groetjes, Tom.
Rocketscientist Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Gisteren de cultfilm "Slade in Flame". Gelijk maar opgenomen. Het is wel ouwe ruk, maar wel goeie ouwe ruk. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Zilverster Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 @Xamuh, Zulke postings zijn altijd welkom, ik heb in dit geval zelf niet gekeken gezien ik de box zelf heb op DVD. En nu maar hopen dat het concert wat ze een paar weken terug gaven ook op DVD gaat uikomen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Gast D-box Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Hoi Xamuh! Je begrijpt dat mijn brander overuren maakt! Momenteel brand ik Tommy. Nogmaals thx 4 info! Groetjes, Tom.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen