koekjedebij Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Ik ben al niet zo'n fan van ubbthreads maar sinds de laatste wijzigingen is het naar mijn mening niet beter op geworden. Hoe kan ik nu bij lange threads alle paginas zien? voorheen had je bij de paginering de keuze 'alles' bvd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
harry37 Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Terug naar de (sub-) forum page en daar heb je nog wel de keuze "alles". Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Psychosammie Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Nee hoor! Kijk maar eens bij het topic over de nieuwe board software in de "Nieuws" groep. Er zijn inmiddels 17 pagina's en de optie "Alle pagina's" ontbreekt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Elwin Geplaatst: 18 januari 2008 Delen Geplaatst: 18 januari 2008 Origineel bericht van: Psychosammie Nee hoor! Kijk maar eens bij het topic over de nieuwe board software in de "Nieuws" groep. Er zijn inmiddels 17 pagina's en de optie "Alle pagina's" ontbreekt. Volgens mij laten ze "lees alles" alleen maar zien tot een bepaald aantal pagina's. Ik dacht dat ze dat gedaan hebben omdat er anders erg veel berichten op één pagina komen te staan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koekjedebij Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 Origineel bericht van: Elwin van Gestel Origineel bericht van: Psychosammie Nee hoor! Kijk maar eens bij het topic over de nieuwe board software in de "Nieuws" groep. Er zijn inmiddels 17 pagina's en de optie "Alle pagina's" ontbreekt. Volgens mij laten ze "lees alles" alleen maar zien tot een bepaald aantal pagina's. Ik dacht dat ze dat gedaan hebben omdat er anders erg veel berichten op één pagina komen te staan... Tja maar daar gaat het juist om! Stel je voor: je doet een search en je krijgt een hit in een erg lang thread. Dan moet je nog steeds pagina voor pagina langs om te kijken waar het precies staat. Dit is erg lastig! ik snap echt nog steeds niet dat men niet overgestapt is naar serieuzere BB-software zoals VBulletin. Ubbthreads zuigt grote tijd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen