Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

kweet niet, of men dan ook speciale applicaties (programma's) gebruikt

op geen enkele oudere windows versie (beneden de w2k) kan een renderprofessional en cadprofessional die applicaties gaan uitvoeren (.netframe)

heel stabiel zonder toeters en bellen is w2k (met als eerste NT OS wel de vermaledijde usb-compatibiliteit bug)

heel bruikbaar maar bronnenverslindend en met patch over patch is toch de XP met servicepacks

mbt tot drivers van printers scanners etc was w98 se wel errug prettig en uitgebreid.

cheers

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Gast thevandijks
Geplaatst:

Ik heb hier draaien Vista op de laptop, win 2000 op de server 24/24 on. XP home sp 2 op de werk pc en nog een keer XP op de pc van het meisje. Met Vista ben ik nog niet zo tevreden...

Geplaatst:

Ik heb hier Vista Ultimate draaien op 1 pc . Op een andere XP professional . Ik moet zeggen dat Vista niet zo'n enorme verbetering is als XP destijds al is het vinden van de juiste drivers bij installatie wel een enorme verbetering .

Vergeet niet dat XP al twee service packs nodig heeft gehad om goed te draaien en komet binnenkort Servicepack 3 eraan .

Ook voor Vista komt er binnenkort een Servicepack om de fouten eruit te halen . Je kunt Windows 98 niet vergelijken met XP of Vista vind ik . Als je teevreden bent met Windows 98 is dat prima maar je doet jezelf tekort.

GROETEN ANTON

AB IPBox 9000HD - Topfield 5500 PVR

M-Vision FCIS7000+ No Name Schotel 100cm+Stab 120+MTI Bleuline Quad lnb 0,2Db

Geplaatst:

ik vind niet dat je jezelf tekort doet met een oudere Windows als 98, het nadeel is dat er nog zo weinig nieuws op werkt, maar eigenlijk vind ik dat de schuld van Microsoft omdat ze de oudere versies niet meer willen ondersteunen zodat iedereen een nieuwe pc koopt met de nieuwe Windows.

ik vind het toppunt eigenlijk nog wel Windows 98SE en Windows ME eigenlijk waren ze exact gelijk alleen de kleuren iets anders en de MS-DOS modus knoppen waren verwijderd.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

k vind het toppunt eigenlijk nog wel Windows 98SE en Windows ME eigenlijk waren ze exact gelijk alleen de kleuren iets anders

wat zeg je me daar ? da's water en vuur.

persoonlijk vind/vond ik Win98se qua stabiliteit het beste en ME het slechts smile

ME staat voor Meer Ellende, dat wist je vast wel ...

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

inderdaad wist ik dat, ze zijn als je een paar simpele dingen als kleuren, de extra programma's etc. vergeet eigenlijk hetzelfde tenminste zal ik niet weten wat dan het "grote" verschil moet zijn.

wat ik eerder altijd deed was de spelletjes en andere extra's (zoals de kleuren) kopieren naar Windows 98SE.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

En niet te vergeten langer dan 30 ging niet, je moest dan rebooten of de handel hing.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

xp staat voor xtra problemen.

win2000 pro stabielste van alle,en ik heb ze allemaal gehad,incl windows 1.0 de beta's zoals longhorn ...toch val ik steeds weer terug op 2000.

Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor

Geplaatst:
Origineel bericht van: sevensheaven
xp staat voor xtra problemen.

Ja, tussen de rugleuning en het toetsenbord zitten de problemen.
Zorg eerst voor knappe hardware en kennis van zaken.
Zowel 2000 als XP zijn prima os'sen.
Geplaatst:

dan ben ik denk de enige die win2k helemaal niets vind.

okeej, op de PC's van nu zal het goed draaien maar dergelijke oude meuk wil ik er niet meer op hebben (draai ook geen 98se trouwens, even voor de goede orde).

toen Win2k gereleased werd waren de nieuwere systemen lang niet capabel voor dit OS.

pas na een upgrade van hardware (lees geheugen, hdd) draaide het redelijk tot goed (is mijn ervaring).

nu ben ik al bijna 10 jaar systeem assembleerder (argh...) dus ik heb ze vanaf 95osr2 t/m vista allemaal meegemaakt.

bovenstaande dus uit eigen ervaring.

wil je een echt stabiel OS, dan moet je i.i.g geen Microsoft software erop zetten op MS-DOS na wink

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Heb er geen probleem mee, w2k server met alles derop en deraan, 2xw2k op de laptops, 1x xp op een andere laptop en xpblack op een test station, w2k draait gewoon perfect, xp ook, heb niet egt een voorkeur anders dan de server en voor de toekomst gaat er wel xp op. nergens vista, die zooi komt hier niet binne.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde

wil je een echt stabiel OS, dan moet je i.i.g geen Microsoft software erop zetten op MS-DOS na wink

Zoals ik al zei over rugleuning en toetsenbord.....
Geplaatst:

Ben erg benieuwd waarom je Ubuntu zoveel beter vindt... Ubuntu werkt leuk, maar op niet compleet op Intel platform gebaseerde systemen zit je toch al snel een boel zelf te compilen. Xorg opnieuw configureren is ook niet mijn grootste hobby, maar vaak wel noodzakelijk. Wifi is ook vaak ellende.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen