Gast Cobus R Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Ik ga voor de pliek xp versie lekker snel en vertrwouwde omgeving
MagicOnline Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Windows XP met SP2 in performance mode (zonder eye candy) Dit systeem gebruik ik voor gaming. Als ik op mijn PC moet werken gebruik ik Fedora. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
satmarc Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Voor mij nog steeds Windows Professional met SP2. Heerlijk systeem, lekker vlot, en loopt nagenoeg nooit vast. Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Gast John49 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Nu er Vista uit is zijn er nog veel meer tweaks voor windows XP uitgekomen, heb je die twaeks uitgevoert wil je geen Vista meer op je computer. Zowel snelheid, uiterlijk en registeraanpassingen hebben een geweldig stuurprogramma gemaakt. Kan je niet hier op dit forum een map voor tweaks maken, volgens mij is daar nogal vraag na. John
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen