Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Beste mensen, Ik heb hier een Philips VR1000 video recorder staan, waarvan ik het UHF kanaal nummer wil veranderen. Hij staat nu op kanaal 36, ik wil naar een ander kanaal. Ik vind hierover niets in de menu´s en er zit ook geen schroefje aan de achterkant. Kan dit kanaal nummer eigenlijk wel veranderd worden? En zo ja hoe moet dat?
Snurker Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 1. Band er uit 2. Zet video op standby 3. Houd STOP en EJECT samen 5 seconden vast op apparaat 4. Met programma toets systeem kiezen ..1 = BG 5. OK 6. nu knippert de modulatiefrequentie met programma toets kiezen 7. OK groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Snurker, ik heb het niet meer uit kunnen proberen. Ik wilde voor iemand een satellietkanaal in zijn huisnet injekteren dmv een oude VCR. Ik heb het op een andere manier opgelost. Bedankt voor de hulp.
Snurker Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Hoi Fred.. 't was heel simpel, dus je had het al eerder kunnen weten gewoon naar de klantenservice site van heer Flipse geen inlogcode van geautoriseerd bedrijf nodig Gebruiksaanwijzingen Flipse groeten van Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen