iemand Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Hallo, ik heb een "aangepast" Nabilo-image gevonden bij DenkTenk en ben er zeer tevreden over. Lipsync binnen 1 seconde !!! en een leuk klokje in de info balk gr. Erik
Gast cejean Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Ja, het is een G-weldige box die mutant
Gast boma Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 hallo Hoe kun je hier je ip vinden van het netwerk voor dcc te conecten en ook de naam en wachtwoord gr boma
fdm Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Hallo, Meestal is de naam root en het wachtwoord ipbox. Met DCC kan je ook zoeken welke ipnummers er zijn. Of je gaat in het menu kijken: ik ken alleen Gemini. Daar kan je onder expert setup ook het ipnummer van jouw decoder vinden. Onder nabilo zal dat ook wel kunnen... Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Gast boma Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Hi weet er ook iemand welke gbox ik zou moeten instaleren er staan er zoveel tussen want als ik er eentje instaleer kan ik ze niet weer weg krijgen en cccam werkt ook niet meer en het kaartje tvvlaanderen ook niet meer ..... dus tvvlaanderen kan deze onder g-box gaan ? gr boma
Ome Merde Geplaatst: 22 januari 2008 Geplaatst: 22 januari 2008 gbox 2.25 zou ik kiezen voor op een receiver. deze kan je tvv kaart prima aan merDe deze ruimte is te huur
Hellum Geplaatst: 23 januari 2008 Geplaatst: 23 januari 2008 Origineel bericht van: iemand Hallo, ik heb een "aangepast" Nabilo-image gevonden bij DenkTenk en ben er zeer tevreden over. Lipsync binnen 1 seconde !!! en een leuk klokje in de info balk wat is dan de naam van dat image? (als het hier niet mag dan graag via PM) MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
robbedoeske Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: moimoi Origineel bericht van: iemand Hallo, ik heb een "aangepast" Nabilo-image gevonden bij DenkTenk en ben er zeer tevreden over. Lipsync binnen 1 seconde !!! en een leuk klokje in de info balk wat is dan de naam van dat image? (als het hier niet mag dan graag via PM) MVG. Gerard Denk dat deze bedoelt wordt: http://www.denktenk.com/modules/wfdownloads/visit.php?cid=27&lid=706
Hellum Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Origineel bericht van: Cobus R Nabilo er stond aangepast, dus dacht ik dat ze het een andere naam hadden gegeven. (beetje dom, I know) MVG. gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Gast Cobus R Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 deze is aangepast voor de mutant daarom aangepast het is eigenlijk een dreambox image en geen dgstation image zodoende.
Gast boma Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Hallo hoe kan ik hier in nabilo mijn inadyn setup mijn dyndns adres in voegen met mijn afstands bediening? of is er een andere oplossing voor gr bom
Gast boma Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: boma Hallo hoe kan ik hier in nabilo mijn dyndns in inadyn setup.... mijn dyndns adres in voegen met mijn afstands bediening? of is er een andere oplossing voor gr boma
Gast boma Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Hi Hoe kan ik het rf kanaal op een ander kanaal zetten? gr boma
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen