robbedoeske Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: boma Hi Hoe kan ik het rf kanaal op een ander kanaal zetten? gr boma Volgens mij is dat alleen mogelijk met abcom.
Gast boma Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 hi Het gaat wel hoor juist gevonden en getest inloggen op telnet echo"36">var/etc/.rfmodch herstarten en hij staat dan op kanaal 36 gr boma
iemand Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 die's leuk. dankjewel. ik heb geen verbinding meer met forum...dus ook geen laden ander cam, etc ??? wie weet hiervan ?? gr. Erik
bash! Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Vanmiddag om 16.00 deed hij het even.. maar ik was net te laat om de emu's te plaatsen. Nu ligt hij er hier ook uit inderdaad.. Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast boma Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 @ allemaal ik krijg gbox suite er niet op werkt niet geprobeerd via de server alles staat op zijn plaats maar wil niet werken gr boma
paardengek Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: boma @ allemaal ik krijg gbox suite er niet op werkt niet geprobeerd via de server alles staat op zijn plaats maar wil niet werken gr boma Heb je gboxsuite.so ook een chmod 755 gegeven ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast boma Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 hallo ja die is ook 755 heb het nu al verschijdene keren geinstaleerd manueel en via internet server nabilo wil niet werken gr boma
paardengek Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Dan kan ik meer één ding bedenken: de /var is te vol. Opnieuw flashen zou een oplossing kunnen zijn. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast boma Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 hi dat heb ik al paar keer gedaan lukt toch niet.... varia stond op 25% zal andere image moeten zoeken maar (welke ?????) zou er wel makkelijk willen g-box op instaleren en ook het uhf kanaal op 36 zetten gr boma
paardengek Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 Maar om gbox te installeren, heb je gboxsuite helemaal niet nodig. Je kunt diverse info gewoon via telnet / putty uitlezen. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast boma Geplaatst: 7 februari 2008 Geplaatst: 7 februari 2008 hi putty ?? uitlezen in telnet ??? graag wat meer uiteg gr boma
iemand Geplaatst: 7 februari 2008 Auteur Geplaatst: 7 februari 2008 Origineel bericht van: boma hi Het gaat wel hoor juist gevonden en getest inloggen op telnet echo"36">var/etc/.rfmodch herstarten en hij staat dan op kanaal 36 gr boma Ook getest, maar krijg het niet werkend ?? Ook niet na herstart ! Tussen welke kanalen zou eea geconfigureerd kunnen worden. gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen