Bolliebol Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 Wie weet waar ik een T90 in levende lijve kan bekijken? Het liefst in de omgeving van Amersfoort.Een T55 heb ik al eens in een satshop gezien, maar een T90 niet. Ik ( lees mijn wijffie) is bang dat de buurtjes op tilt gaan als er een ander "schoteltje" op de schuur wordt geplaatst. Alvast bedankt.
xidex Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Als het jou schuur is zal jou dat toch aan de reet roesten. Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .
Gast brombeer Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Only god doesn't make a mistake Weet je dat wel zeker sjaak (k). Moi Brombeer.
Bolliebol Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 Nou Sjaak(k), Als het morgen wat droger is, wil ik wel eens langsfietsen om de T90 te bekijken. Je hoeft er niet voor thuis te blijven. PM maar voor een adres. Bedankt, Bas
Bolliebol Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Geplaatst: 20 januari 2008 Sjaak(k), Langs deze weg wil ik je nogmaals bedanken voor het mogen kijken naar de T90. Echt toppie!!!!!!!!!!!! Als mijn T90 staat zal ik er nog effe een fotootje van maken. BEDANKT, Bas
Gast AlanS Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 /offtopic Citaat: Only god doesn't make a mistake Heb jij wel eens goed naar de wereld gekeken?
Gast D-box Geplaatst: 21 januari 2008 Geplaatst: 21 januari 2008 Helemaal met je eens Sjaak! Groetjes, Tom.
Bolliebol Geplaatst: 24 januari 2008 Auteur Geplaatst: 24 januari 2008 Weer even ontopic I have got 'em. .......en toen mijn vrouw binnenkwam, slaakte ze een kreet die sjaak(k) heeft moeten kunen horen. (hemelsbreed is 't maar 2km) Dus van het weekend gaat 't gebeuren, als het weer 't een beetje toelaat.
Gast D-box Geplaatst: 24 januari 2008 Geplaatst: 24 januari 2008 Gefeliciteerd Bolliebol! Ik hoop dat je droog weer hebt v/h weekend en een onbewolkte horizon (of een egaal bewolkte horizon) voor de installatie van je lnbf's Groetjes en succes, Tom.
Gast brombeer Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Tja ,ik ken dat verschijnsel.Die theemuts van mij was ook zo blij dat ze het uitgilde. Ik moet eerlijk toegeven dat het ook wel een groot ding is hoor. Sjaak(k) je moet eens kijken of je van wave een gratis schotel kan krijgen als je zo doorgaat met reclame maken voor de wave. Imposant ding maar wel een fijne schotel,echt een hobbyding. Moi Brombeer.
usefullaliman Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: Bolliebol Wie weet waar ik een T90 in levende lijve kan bekijken? Het liefst in de omgeving van Amersfoort.Een T55 heb ik al eens in een satshop gezien, maar een T90 niet. Ik ( lees mijn wijffie) is bang dat de buurtjes op tilt gaan als er een ander "schoteltje" op de schuur wordt geplaatst. Alvast bedankt. er zijn ook winkels die een klant en klare t90 in de winkel hebben staan (als demo)ok nu zie je een schotel aan de muur hangen en dan? dat is alles? ik zie liever de prestaties er van dan maar alleen tegen een stuk ijzer te gaan kijken met lnb's er op. met respect voor de medesatter dat die je de mogelijk heeft gegeven om zijn t90 te bewonderen,maar je had ook wellicht een stukje door amersfoort(of je wijk) kunnen fietsen,rijden,lopen en was je wellicht een t90 tegen gekomen "We ride together, we die together. Bad boys for life."
matjas Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: usefullaliman er zijn ook winkels die een klant en klare t90 in de winkel hebben staan (als demo)ok nu zie je een schotel aan de muur hangen en dan? dat is alles? ik zie liever de prestaties er van dan maar alleen tegen een stuk ijzer te gaan kijken met lnb's er op. met respect voor de medesatter dat die je de mogelijk heeft gegeven om zijn t90 te bewonderen,maar je had ook wellicht een stukje door amersfoort(of je wijk) kunnen fietsen,rijden,lopen en was je wellicht een t90 tegen gekomen Wat een aparte reactie zeg! Jalouzie? Het is toch juist prima wanneer je elkaar helpt en je zo'n schotel ergens aan een muur kan zien; in een omgeving waar hij bij jou ook komt en ook nog even met de eigenaar een praatje kan maken. Toch?
Gast brombeer Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 De prestatie van die schotel zie je niet aan de buitenkant aan de muur ,daar moet je binnen voor zijn en de tv en tuner aan hebben dan kun je goed zien wat hij presteert en wat nog leuker is voor de hobby er eens met een eigenaar van zo,n schotel over praten . Iedere wave eigenaar heeft zo zijn ervaringen en zijn eigen manier om er mee om te gaan (lees in dit geval hoe steld hij hem af en veranderd er regelmatig wat aan de schotel)ik vind het klasse van Sjaak(k) dat hij voor hem wildvreemde mensen in huis haald om voorlichting te geven over de wave. Moi Brombeer. 100% met matjas eens (was net even eerder).
usefullaliman Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Origineel bericht van: matjas Origineel bericht van: usefullaliman er zijn ook winkels die een klant en klare t90 in de winkel hebben staan (als demo)ok nu zie je een schotel aan de muur hangen en dan? dat is alles? ik zie liever de prestaties er van dan maar alleen tegen een stuk ijzer te gaan kijken met lnb's er op. met respect voor de medesatter dat die je de mogelijk heeft gegeven om zijn t90 te bewonderen,maar je had ook wellicht een stukje door amersfoort(of je wijk) kunnen fietsen,rijden,lopen en was je wellicht een t90 tegen gekomen Wat een aparte reactie zeg! Jalouzie? Het is toch juist prima wanneer je elkaar helpt en je zo'n schotel ergens aan een muur kan zien; in een omgeving waar hij bij jou ook komt en ook nog even met de eigenaar een praatje kan maken. Toch? jalouzie ik? nee hoor moet jij eens weten wat ik hier aan de balkon heb hangen!! en heb verschijnende van die t90's afgesteld ook die t55's !! "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Gast brombeer Geplaatst: 25 januari 2008 Geplaatst: 25 januari 2008 Ja?????En wat wil dat dan nog zeggen ??? Al heb je er 1001 afgesteld ,je antwoord op dit topic wat je eerder gaf slaat nergens op . Zoals jij het steld zie je buiten aan de muur wat de prestaties zijn van die schotel nou dan ben je helder ziend of telepatisch begaafd NEE dan is de oplossing wat Sjaak(k) doet 100% beter . Pluim voor Sjaak(k) en voor jou heel wat ---------punten voor deze rare reactie. Moi Brombeer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen