Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik ben geen helderziend of zo ik mag toch wel mijn mening geven of niet? wat is dit!! als je je mening geven, daar is deze board toch voor, ik schreef toch'' met respect voor de medesatter''

maar goed, persoon blij dat die de schotel heeft gezien en hij kan die t90 lekker aan zijn schuur hangen(of waar dan ook).

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

Kijk eens even bij de galerij van leden daar staan toch ook mooie foto's van de wave-frontier t90.

Geplaatst:

@all

wat ik in eerste instantie schreef was niet zo bedoeld,maar ik wilde er mee zeggen aan de buiten kant van de schotel kan je de prestatie toch niet zien,kan je toch beter binnen naar de prestatie's van de wavefrontier bekijken, ik persoonlijk vindt de t90 ook een zeer mooie schotel,maar heb toch voor de channelmaser 120 gekozen met noord/oost zuid/west tracker.

nogmaals het is niet mijn bedoeling geweest om iemand of iets af te kraken of dergelijk .

hoop dat het nu duidelijk is voor iedereen.

cheers

Geplaatst:
Origineel bericht van: brombeer
Ja?????En wat wil dat dan nog zeggen ???
Al heb je er 1001 afgesteld ,je antwoord op dit topic wat je eerder gaf slaat nergens op .
Zoals jij het steld zie je buiten aan de muur wat de prestaties zijn van die schotel nou dan ben je helder ziend of telepatisch begaafd NEE dan is de oplossing wat Sjaak(k) doet 100% beter .
Pluim voor Sjaak(k) en voor jou heel wat ---------punten voor deze rare reactie.

Moi Brombeer. sick

ik ben ook niet de beroerdste om mijn op stelling (prestaties ) er van te laten zien, zo kwam onlangs geleden een persoon bij mij langs uit nijmegen( aan hem had ik toen mijn auto verkocht) en wou graag bepaalde zenders op nilesat zien (horizontale polarisatie) en die heb ik ook netjes tot mijn woning toe gelaten en is weer tevreden heen gegaan en heeft de mti apx82 besteld.

ik helderziend !! nee ik laat wel een andere voor jomanda spelen laugh

gr,

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen