Ga naar inhoud


Vrijwilliger gezocht voor Intro maken


Satfreaked

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik ben al even bezig met een website en wil ook een intro hebben en dan iets met ons logo ofzo. maar ik merk dat dat best pittig is en zoek eigenlij iemand die mij mischien wil helpen ermee.

Heeft iemand tijd en zin om een intro te maken voor mij.

Mischien is het veel gevraagd en tuurlijk kan ik zelf veel maar als je er verstand van hebt dan is het snel gedaan waarschijnlijk.

Ik hoor het graag.

 

info@fenbo.nl

 

 

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mag ik even verschrikkelijk eerlijk zijn?

 

Ik zie dat het gaat om een zakelijke website. En dan is een flash-intro alles behalve 'done'. In het begin van deze eeuw (en eind vorige eeuw) was het geweldig om zoiets te hebben want dat liet zien hoe modern je wel niet was, maar tegenwoordig staat een zakelijke uitziende website zonder overbodige tierelantijnen weer hoog bovenaan op het lijstje van de internetgebruiker. Zeker als het om professionele informatie gaat, een flash-intro wordt niet meer als professioneel gezien merk ik. Meer als 'kijk een webdesigner wil laten zien wat hij kan'.

 

Dan moet je ook nog indenken dat mensen een zeer korte concentratiespanne hebben op internet. Mensen klikken al weg als ze binnen een halve minuut (ongeveer) niet gevonden hebben wat ze zoeken een eventuele intro draagt alleen bij aan die tijd. En als eventuele klanten op de website van een concurrent wel direct vinden wat ze zoeken raak je ook nog klanten kwijt.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dan ook heel eerlijk mag wezen;

Ik vindt dat als je een website in elkaar aan het zetten bent met een commercieel oogpunt (zoals de website waar het om gaat), dat je dan ook bereid moet wezen om het allemaal zelf te maken (misschien met een beetje hulp van een ander) of simpelweg iemand moet betalen voor een intro.

Als je eens gaat kijken op het net op verschillende forums voor mensen die zoiets voor je kunnen maken, dan kom je erachter dat €50 je al een intro zal bezorgen...

 

Uiteindelijk moet je gewoon investeren in je onderneming om er later een inkomen uit te kunnen halen.

 

Maar dit is mijn mening....

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het helemaal met El Pino eens.

Trouwens ook met Big Fellow, maar dat is eigenlijk een heel andere discussie.

 

Maar om nog even bij Pino aan te sluiten; een van de grootste fouten die gemaakt wordt door waarschijnlijk meer dan 90% van de website-bouwers is dat ze een principieel foute benadering van het medium Internet hebben zodra ze een eigen website gaan bouwen.

 

Waarom gaan mensen het WWW op?

Om info te zoeken.

Nee beter nog, om info te vinden.

Het maakt niet uit wat voor info. Humor, serieus, iets speciaals of zomaar voor de lol. Hoe je ook het internet opgaat, je gaat om iets te vinden wat jou als bezoeker interesseert.

Dat is dus de kern. Wat de bezoeker interesseert. En dat blijkt heel vaak niet te zijn wat de meeste aanbieders van websites kwijt willen.

 

Een goede website levert de info die de bezoeker vrijwelk zeker zoekt, en dus niet persé dat wat jij als ondernemer zou willen vertellen. Bewaar dat dan dus ook voor bij de borrel met een zakenrelatie. Vermoei de bezoeker niet met splash-pagina's, maar biedt de website-bezoeker dat wat hij zoekt: INFO!!! En je zult zien dat je website positieve respons genereert.

 

Dat moest ik even kwijt wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdje terug drukte ik uit verveling www.baksteen.nl in op adresbalk.

Kwam ik geheel onverwacht een fraaie website tegen.

Hier zit ook een intro voor die mij als bezoeker niet stoort.

Het kan dus wel prima samengaan: goede informatie en toch mooi verpakt.

 

Voor de goede orde: een voorbeeldje van een functionele, informatie en fraaie site. Beslist geen reclame!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: theparasol
Tijdje terug drukte ik uit verveling www.baksteen.nl in op adresbalk.
Kwam ik geheel onverwacht een fraaie website tegen.
Hier zit ook een intro voor die mij als bezoeker niet stoort.
Het kan dus wel prima samengaan: goede informatie en toch mooi verpakt.

Voor de goede orde: een voorbeeldje van een functionele, informatie en fraaie site. Beslist geen reclame!


Het betreft hier een website die compleet in flash is gemaakt, dan is een flash intro uiteraard niet storend

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Origineel bericht van: EL PIÑO
Mag ik even verschrikkelijk eerlijk zijn?

Ik zie dat het gaat om een zakelijke website. En dan is een flash-intro alles behalve 'done'. In het begin van deze eeuw (en eind vorige eeuw) was het geweldig om zoiets te hebben want dat liet zien hoe modern je wel niet was, maar tegenwoordig staat een zakelijke uitziende website zonder overbodige tierelantijnen weer hoog bovenaan op het lijstje van de internetgebruiker. Zeker als het om professionele informatie gaat, een flash-intro wordt niet meer als professioneel gezien merk ik. Meer als 'kijk een webdesigner wil laten zien wat hij kan'.

Dan moet je ook nog indenken dat mensen een zeer korte concentratiespanne hebben op internet. Mensen klikken al weg als ze binnen een halve minuut (ongeveer) niet gevonden hebben wat ze zoeken een eventuele intro draagt alleen bij aan die tijd. En als eventuele klanten op de website van een concurrent wel direct vinden wat ze zoeken raak je ook nog klanten kwijt.


Daarom zou ik vandaag de dag als ondernemer uberhaupt niet meer je eigen website in elkaar gaan fröbelen (en zeker niet in MS-Office). Het geld dat je kwijt bent aan een degelijke webbouwer verdien je doorgaans snel terug met de professionelere uitstraling die je ervoor terug krijgt. Steeds meer 'potentiële klanten', zowel zakelijk als consument, meten de kwaliteit van een bedrijf in eerste instantie af aan de kwaliteit van de website.

En daarbij, je eigen tijd is ook geld waard: schoenmaker blijf bij je leest en doe waar je goed in bent. Blijf vooral experimenteren met websites bouwen als je dat leuk vindt, maar doe het als hobby en hou het gewoon leuk. Het web is al overbezaaid met middelmatige zakelijke sites waar je als bezoeker alleen maar pijn aan je ogen of kramp in je maag van krijgt. Persoonlijk ga ik in ieder geval zelden in zee met een bedrijf waarbij de website duidelijk huisvlijt is, de associatie rijst dan direct dat de rest van de organisatie/service/productie van een zelfde niveau is. wink

And now for something completely similar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verveelde me en dacht een introotje voor je te maken.

Moest alleen eerst een logootje hebben. Heb dan maar op basis van wat op je site staat wat in mekaar geflanst in photoshop. Dat is wat uit de hand gelopen en heb je site onder handen genomen.

Is verre van perfect maar toch beter niet? (titeltjes, metatags ed zal je zelf moeten doe als het ontwerp je bevalt)

http://vanasten.be/fenbo/

 

Resultaat is natuurlijk dat ik nog niet aan de intro ben toegekomen maar zal me daar id week op een dood moment mee bezig houden.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het zo jammer dat de topic starter niet meer reageert in dit topic, en al helemaal niet op het werk wat Davev heeft verzet voor hem...

Davev heeft toch wel wat tijd in zijn ontwerp zitten, ziet er wel netjes uit ook.... Maar het zou zo leuk wezen als Satfreaked ook reageert.

 

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...