maveric Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Hallo Ik ben opzoek naar orginele software voor een Philips ontvanger. Na veel zoeken blijken alle site's offline te zijn. Het is de Philps DSX 7072/3A Wie wil en kan me helpen?
Hellum Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 hier moet gewoon de originele software in van de 6072 ik zal eventjes zoeken. edit: zie bijlage voor het goede bestand. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
maveric Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Geplaatst: 19 januari 2008 Hoi Gerard, Ik krijg het bestand niet geopend. Ik krijg een melding dat het beschadigd is. gr. Willem
Johan45 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 >> Klik hier voor de originele 607x firmware pagina << Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Origineel bericht van: maveric Hoi Gerard, Ik krijg het bestand niet geopend. Ik krijg een melding dat het beschadigd is. gr. Willem sorry, dat wist ik niet, daarbij komt dat ik het bestand gewoon kan gebruiken! MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Johan45 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Je bestand in de bijlage was ook bij mij corrupt. Dit is de enige reden dat ik het heb verwijderd. Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 dan zal er wel iets fout zijn gegaan met de upload ofzo. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Johan45 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Dat kan natuurlijk, probeer het anders nog eens. Kunnen we misschien zien waar of het fout gaat. Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 ok, nog eens. DSX6072-Original-update.zip If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Johan45 Geplaatst: 19 januari 2008 Geplaatst: 19 januari 2008 Nu gaat het wel goed. Geen foutmelding dus bij het unzippen. Vult u rustig aan !!!
gps Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Ik heb de 6072 met eprom in de DSX6073 gezet omdat ik met de vorige firm niet meer op de langzame manier op "canaldigitaal" kon laten zoeken want ik had dan "operator3". Zie een ander topic. Maar nu vraagt de ontvanger om een code als ik kanalen wil installeren. Heb al 0000/1234/9949 geprobeert maar helaas. Iemand de code bekend?
Hellum Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 soms gebeurt dat gewoon en krijg je die code weer weg door middel van een telefoontje van canal digitaal. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Johan45 Geplaatst: 20 januari 2008 Geplaatst: 20 januari 2008 Soms lijkt zo'n pincode inderdaad wel eens spontaan te ontstaan. Maar veelal is de oorzaak van het onbekende pincode probleem het verwijderen en opnieuw inbrengen van de CanalDigitaal kaart in de decoder als deze nog aanstaat en op een CanalDigitaal kanaal staat ingesteld. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen