Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb digitenne besteld en daar krijg ik zo'n standaard ontvanger bij. Hebben jullie ervaringen met betere tuners met een harde schijf, mogelijk met dubbele tuner. Ik weet het niet maar kan dat?

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

Geplaatst:

De Topfield 6000 COK het "standaardapparaat" is van grote klasse.

De Topfield 5300K die KPN levert heeft een 160 GB harde schijf en heeft 2 tuners, het gebruik hiervan regelt de box zelf en merk je als gebruiker niets van. Zelfs 2 programma's tegelijk opnemen en een 3de kijken behoort tot de mogelijkheden.

Geplaatst:
Origineel bericht van: EdjeKroketje
De Topfield 6000 COK het "standaardapparaat" is van grote klasse.
De Topfield 5300K die KPN levert heeft een 160 GB harde schijf en heeft 2 tuners, het gebruik hiervan regelt de box zelf en merk je als gebruiker niets van. Zelfs 2 programma's tegelijk opnemen en een 3de kijken behoort tot de mogelijkheden.

hoe neemt deze TF 5300K box op?
gecodeerd of ongecodeerd op de HDD zoals de satelliet boxen het doen?

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Origineel bericht van: hemertje

hoe neemt deze TF 5300K box op?
gecodeerd of ongecodeerd op de HDD zoals de satelliet boxen het doen?

Normaal gesproken ongecodeerd, in bijzondere situaties soms toch gecodeerd.
Van een opname die gecodeerd is opgenomen kun je wel achteraf een ongecodeerde kopie maken.
Geplaatst:

Op de site van KPN wordt er eigenlijk alleen maar de single tuner aangeboden.

Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN

• 3 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: Kralingen
Wie biedt deze tuner nog meer aan?

De Topfield PVR staat gewoon op de KPN site?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: asmi
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

De Topfield PVR staat gewoon op de KPN site?

Inderdaad, terug van weggeweest.

Nu wel voor 280 ipv. 240 euro, maar hij is er weer.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

• 1 maand later...
Geplaatst:

Wat dacht je van de DM600 of DM7025 van Dream? Kunnen DVB-T aan en opnemen. De DM7025 kan zelfs voorzien worden van 2 tuners en meerdere kanalen per stream opnemen. Dus zo'n 12 kanalen op hetzelfde moment opnemen.

Gast wanderer
Geplaatst:

persoonlijk vind ik de topfield 5300k pvr de beste, mooiste beeld, 2 zenders tegelijk opnemen en tegelijk naar een derde kijken, welke tuner heeft deze specificaties...

en tegeenwoordig zonder "buitenland"lock..

Geplaatst:

Ik zou zeker geen Arion kopen want de service is zeer slecht...

Mijn ontvanger was niet meer te repareren zodat ze hem naar de fabriek terug moesten sturen dit is inmiddels bijna 3 maanden geleden.

et8000

Geplaatst:

Heb de beide samsungs gehad, de single en de twin en had eigenlijk vrijwel altijd ontvangstproblemen, heb nu de pvr 5300 topfield, het beeld valt noooooit meer weg!

Vu+ Ultimo4k

1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X

OpenPli 7

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen