Ga naar inhoud


digitenne met Clark Tech 5000 combo


Gast CT5000HDC

Aanbevolen berichten

Heeft iemand hier ervaring met het kijken naar de gecodeerde digitenne kanalen met de Clark Tech 5000 combo? Ik wil het liefst (vooral bij slecht weer) uit kunnen wijken naar DVB-T ipv DVB-S...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Helaas nog geen reakties, dus laat ik de vraag breder stellen. Wat zijn de opties om met een DVB-S/DVB-T ontvanger de gecodeerde DVB-T (digitenne) kanalen te bekijken? Kan dit alleen met softcams? Reaktie mag ook via PM natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan alleen met een geldig abo van KPN/Digitenne of de kaart werkt in je C Tech zul je moeten testen.

Waarschijnlijk zijn er hier nog geen mensen met zo'n ding anders had je wel antwoord gekregen. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Aart, Bedankt voor je reaktie! Ik heb een KPN kaartje, maar geen beeld (behalve de FTA) dan. Wel aan te raden hoor die CT 5000, vooral super beeld op de HD zenders! Maar meer daar over in het "overige recievers" forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als dat kaartje geaktiveerd is zou het moeten werken.

Alleen ik weet niet of het in de Multicas van je ontvanger werkt, als je voor die kaart nu weer een conax ci module moet kopen dan schiet het ook niet echt op.

 

Multicas houd wel in dat het voor meedere kaartsoorten geschikt zou zijn maar als Conax (KPN gebruikt die codering) niet werkt zul je een Conax ci module moeten gebruiken. smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen KPN/digitenne kaart, maar gebruik inderdaad de voor de FTA-kanalen (b.v. TV gelderland) de DVB-T tuner van mijn C-tech 5000C.Waar ik woon (aan de Duitse grens) ontvang ik ook zo'n 15 Duitse zenders.

Dat werkt prima. Alleen op ned 1,2 en 3, waar het verschil te controleren is, is de kwaliteit zichbaar minder dan via de schotel.

Ben eigenlijk benieuwd of iemand de interne kaartlezer met het KPN-kaartje aan de praat heeft gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...